نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 06 آذر 1402
ساعت 13:00

۹۰ درصد دیالوگ‌های ونوم از بازی Marvel’s Spider-Man 2 حذف شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ صداپیشه‌ی شخصیت ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌تازگی اعلام کرده که اکثر دیالوگ‌های او در این عنوان مورد استفاده قرار نگرفته است.

یکی از دلایلی که بازی Marvel’s Spider-Man 2 را از همان رونمایی اولیه به عنوان بسیار هیجان‌انگیزی برای مخاطبان تبدیل کرد، حضور ونوم در قالب آنتاگونیست اصلی این بازی بود و حالا که بیش از یک ماه از انتشار جدیدترین بازی ابرقهرمانی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) می‌گذرد، می‌توان گفت که این شخصیت در حد و اندازه‌های نامش ظاهر شده و توانسته به انتظارات زیاد طرفداران این بازی پاسخ بدهد. با این وجود، به نظر می‌رسد که بیشتر دیالوگ‌هایی که تونی تاد، صداپیشه‌ی ونوم، برای این شخصیت ضبط کرده بود، در بازی اصلی استفاده نشدند.

تونی تاد در جریان رویداد «Fan Expo San Francisco» (که اطلاعات آن توسط کاربر Okami13 در توییتر گزارش داده شد)، اعلام کرد که تنها حدود ۱۰ درصد از تمام دیالوگ‌های ضبط‌شده‌ی او برای شخصیت ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 شنیده شد. در همین حال و طبق گزارش حساب توییتری «Culture Crave»، تاد دیالوگ‌هایی در رابطه با انتقال سیمبیوت به مایلز مورالس هم ضبط کرده بود اما این ایده در نهایت کنار گذاشته شد و به بازی اصلی راه پیدا نکرد.

استودیوی اینسامنیاک گیمز پیش از این درباره‌ی احتمال ساخت اسپین-آف متمرکز بر شخصیت ونوم صحبت کرده بود و در صورتی که طرفداران خواستار چنین عنوانی باشند، این استودیو بر روی آن کار خواهد کرد. با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد از دیالوگ‌های تونی تاد برای ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشد، این احتمال وجود دارد که شاهد حضور ونوم در یکی از بسته‌های الحاقی این بازی باشیم یا از این دیالوگ‌ها در اسپین-آف ونوم بهره برده شود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.