نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 06 آذر 1402
ساعت 21:30

نقشه Like a Dragon: Infinite Wealth بسیار بزرگتر از نسخه قبلی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Ryu Ga Gotoku تأیید کرد که نقشه‌ی بازی مورد انتظار Like a Dragon: Infinite Wealth بیش از ۳ برابر بزرگ‌تر از جهان بازی Yakuza: Like a Dragon خواهد بود.

این استودیوی ژاپنی به‌تازگی به رونمایی از جزئیات جدیدترین قسمت سری یاکوزا/Like a Dragon پرداخت. طبق گفته‌های تازه‌ی استودیوی Ryu Ga Gotoku، شهر هونولولوی هاوایی که اتفاقات اصلی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در آن روایت می‌شود، بیش از ۳ برابر نسبت به شهر یوکوهاما و منطقه‌ی ایسزاکی ایجینچو در بازی Yakuza: Like a Dragon بزرگ‌تر است. شاید این مقیاس در نگاه اول و با توجه به بزرگی قابل توجه‌ی یوکوهاما در عنوان قبلی سری غافلگیرانه به نظر برسد، اما این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که Like a Dragon: Infinite Wealth قرار است تبدیل به بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین قسمت سری شود.

همزمان با این خبر، مناطق مختلف هاوایی در سایت رسمی استودیوی Ryu Ga Gotoku نیز توصیف شدند. به طور مثال، ساحل آلوها برای استراحت کردن، موج‌سواری و شنا با دوستان گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود یا منطقه‌ی آناکوندا شامل مرکز خرید شلوغ و بزرگ «Anaconda» است که در آن بازی‌های آرکید، غذا و موارد دیگری را پیدا خواهید کرد. در صورتی هم که بخواهید تجربه‌ی خرید کردن متفاوتی را داشته باشید، شهر وایکیکی (Waikiki) بازار جهانی گسترده‌ای را ارائه می‌کند که برای خرید سوغاتی و لباس‌های برند گزینه‌ی بهتری به حساب می‌آید.

محله‌ی چینی‌ها در روز بازارها و غرفه‌های مختلفی دارد اما این مکان در شب و به لطف هتل نیروانا تبدیل به جاذبه‌ی گردشگری خاصی می‌شود و «ثروتمندترین مردم جهان» به شکل مداوم به آن سر می‌زنند. منطقه‌ی «Little Japan» یکی دیگر از مناطق شاخص بازی Like a Dragon: Infinite Wealth است که یک رستوران سوشی دارد و «شخصیت مرموزی» در آن رؤیت خواهد شد. منطقه‌ی «The Fifth District» نیز «مکان خطرناکی» از هاوایی دنیای این بازی محسوب می‌شود که پاتوق گنگ‌های مافیایی است. از مناطق دیگر بازی نیز می‌توان به اسکله، گردشگاه ساحلی و منطقه‌ی «Downtown» اشاره کرد. بازیکنان جدیدترین عنوان سری یاکوزا/Like a Dragon می‌توانند با قدم زدن در محیط، منابع مختلفی برای سلاح و زره پیدا کنند و آیتم‌های بازیابی سلامتی جدیدی نصیبشان شود. این نوع آیتم‌ها تنها محدود به زمین و جاهای مرسوم نیستند و در اقیانوس، درختان نخل، سطل زباله و مکان‌های متنوع دیگری نیز پیدا خواهند شد. از این رو، برای کاوش کردن در بازی و گشتن گوشه و کنار دنیای آن دلایل زیادی دارید.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.