نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 23 آذر 1402
ساعت 11:00

حالت نیو گیم پلاس در اوایل سال ۲۰۲۴ به Spider-Man 2 اضافه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز اخیراً اوایل سال ۲۰۲۴ را به عنوان محدوده‌ی زمانی‌ای که شاهد انتشار حالت نیو گیم پلاس برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 خواهیم بود، معرفی کرده است.

این استودیو با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) به‌صورت رسمی اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 بر روی موارد متعددی مانند حالت نیو گیم پلاس، قابلیت توضیحات صوتی و بسیاری دیگر مشغول به کار است. اینسامنیاک همچنین ذکر کرد که این موارد نیازمند آزمایش و تست‌های بیشتری هستند تا این استودیو بتواند از کیفیتشان اطمینان حاصل کند. علاوه بر حالت نیو گیم پلاس، با آپدیت بعدی بازی Marvel’s Spider-Man 2 قادر به تغییر ساعات روز هم خواهید بود و می‌توانید مراحل بازی را مجدداً تجربه کنید.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 از زمان انتشار تاکنون با به‌روزرسانی‌های قابل توجهی همراه بوده و بسیاری از باگ‌های آن مانند مشکلات مرتبط به HUD و رابط کاربری، با آپدیت‌های اینسامنیاک برطرف شده است. این استودیو قبلاً اذعان کرده بود که می‌خواهد حالت نیو گیم پلاس و قابلیت تکرار مراحل را تا قبل از پایان ۲۰۲۴ در دسترس بازیکنان قرار دهد اما این‌طور که به نظر می‌رسد، انتشار این آپدیت کمی عقب‌تر از برنامه‌های قبلی اینسامنیاک صورت خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.