نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 01 دی 1402 - 12:45
5 از 5

حالت آنلاین Marvel’s Spider-Man 2 ظاهراً در دست ساخت قرار دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اسناد فاش‌شده از استودیوی اینسامنیاک گیمز به حالت چندنفره و آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره داشته‌اند.

با توجه به آگهی‌های اخیر استودیوی اینسامنیاک گیمز، باخبر شده بودیم که این استودیو بر روی یک پروژه‌ی چندنفره‌ی آنلاین کار می‌کند و عده‌ای از مخاطبان نیز این پروژه را مرتبط با سری محبوب Marvel’s Spider-Man این استودیو می‌دانستند. به نظر می‌رسد که این عقیده آن‌قدرها هم بی‌راه نبوده و اینسامنیاک گیمز ظاهراً در حال حاضر مشغول به کار بر روی حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 است.

یکی از اسلایدهای اسناد لورفته از اینسامنیاک، نقشه‌راه این استودیو برای توسعه‌ی حالت آنلاین بازی ابرقهرمانی جدیدشان را به نمایش می‌گذارد و این‌طور که به نظر می‌آید، اینسامنیاک یا هنوز در حال ادامه دادن به این پروژه است یا در مقطعی مشغول به توسعه‌ی آن بوده و برنامه‌ریزی کرده تا در سال ۲۰۲۴ حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر کند. این بازی اما تنها عنوان اینسامنیاک نیست که حالت آنلاین دریافت خواهد کرد و طبق این اسناد، اینسامنیاک برای انتشار حالت آنلاین بازی Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۶ نیز برنامه داشته است. نقطه‌ی جالب توجه‌ی دیگر اما مربوط به بازی Marvel’s X-Men Online می‌شود که انگار ۲ سال قبل از عرضه‌ی بازی تک‌نفره و داستانی‌اش، در سال ۲۰۲۸ در دسترس قرار خواهد گرفت. در این اسلاید فاش‌شده، این سه پروژه به‌ترتیب «Multiplayer 1.0» و «Multiplayer 2.0» و «Multiplayer 3.0» نام‌گذاری شده‌اند.

علاوه‌بر این‌ها، یکی از کاربران سایت ردیت به‌تازگی اسکرین‌شات‌هایی از کد حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 Online را به اشتراک گذاشته و کاربر دیگری در همان سایت به نشر چندین تصویر مفهومی برای تجربه‌ی آنلاین Marvel’s Spider-Man با چند قهرمان عنکبوتی مختلف پرداخته است. همچنین باید اشاره کرد که هک اخیر اینسامنیاک به لو رفتن اطلاعاتی درباره‌ی پروژه‌ی آنلاین و لغوشده‌ی Marvel’s Spider-Man: The Great Web منجر شده و از احتمال ساخت بازی آنلاین مستقلی از اسپایدرمن خبر می‌دهد. با این حال، هنوز مشخص نیست دقیقاً برنامه‌های فعلی این استودیو برای حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست و آیا شاهد رونمایی رسمی از چنین پروژه‌ای در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود یا خیر.

در کنار اطلاعات فاش‌شده از حالت آنلاین این بازی، این اسناد به احتمال انتشار ۳ بسته‌ی الحاقی برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۴ میلادی نیز اشاره داشتند و پیش‌بینی می‌شد که آخرین بسته‌ی الحاقی رایگان این بازی مربوط به Spider-Verse باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.