نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 29 آذر 1402
ساعت 17:30

بیش از ۱.۳ میلیون فایل از استودیوی اینسامنیاک گیمز فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گروه باج‌افزاری به نام Rhysida که اطلاعات استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را اخیراً هک کرده بود، در نهایت فایل‌های دزدیده‌شده را در اینترنت منتشر کرد.

این گروه هفته‌ی قبل ادعا کرد که به حجم زیادی از فایل‌ها و داده‌های داخلی و حیاتی استودیوی اینسامنیاک گیمز که حتی شامل اطلاعات شخصی برخی از کارکنان این استودیو نیز می‌شود، دسترسی پیدا کرده است. با این حال و بعد از اینکه اینسامنیاک گیمز پول درخواستی Rhysida را پرداخت نکرد، این گروه باج‌افزاری اکثر اطلاعاتی که هک کرده بود را در دارک‌وب قرار داد. این گروه در بیانیه‌ی خود اذعان داشتند که استودیوی اینسامنیاک گیمز برای آن‌ها «یک هدف آسان» بوده است.

بعد از افشای بزرگ گروه باج‌افزاری Rhysida، حدود ۱.۳ میلیون فایل از اطلاعات داخلی استودیوی اینسامنیاک گیمز که بالغ بر ۱.۶۷ ترابایت حجم دارد به اینترنت سرازیر شد. یکی از موارد قابل توجه درباره‌ی این لیک اما فاش شدن جزئیات داستانی بازی Marvel’s Wolverine، به همراه برخی از طراحی‌ها و ایده‌های اولیه‌ی آن است که اطلاعات بسیار زیادی را از این بازی ابرقهرمانی موردانتظار لو می‌دهد.

هک اخیر استودیوی اینسامنیاک گیمز همچنین مشخص کرد که بازه‌ی زمانی عرضه‌ی بازی Marvel’s Wolverine سال ۲۰۲۶ میلادی خواهد بود و بعد از آن نیز می‌توان چندین پروژه با محوریت گروه X-Men دنیای مارول را از این استودیو انتظار داشت. سایر عناوین معرفی‌نشده‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز شامل بازی مستقل شخصیت ونوم می‌شوند که قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس قرار بگیرد. یک بازی جدید از سری Ratchet and Clank هم برای سال ۲۰۲۹ برنامه‌ریزی شده و از آی‌پی جدید این استودیو نیز در تاریخی بعد از سال ۲۰۳۰ میلادی رونمایی به عمل خواهد آمد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.