نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 29 آبان 1402 - 12:00
0 از 5

شایعه: بازی Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارشات جدید، بازی ابرقهرمانی موردانتظار استودیوی اینسامنیاک گیمز، Marvel’s Wolverine، احتمالاً در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد شد.

حالا که بازی Marvel’s Spider-Man 2 به شکل رسمی منتشر شده و به دست علاقه‌مندان رسیده است، توجه‌ها از این به بعد معطوف به بازی ابرقهرمانی بعدی اینسامنیاک یعنی Marvel’s Wolverine می‌شود. علی‌رغم کمبود اطلاعات قابل اعتماد و موثق درباره‌ای این بازی، اخیراً جزئیات جدیدی درباره‌ی آن افشا شده است.

دنیل ریچمن در قالب یکی از شناخته‌شده‌ترین افشاکننده‌های حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی به‌تازگی خبر داده که بازی Marvel’s Wolverine در تاریخ مشخصی از سال ۲۰۲۵ میلادی به انتشار خواهد رسید. گزارش دیگری که توسط جف گراب انجام شده بود اما پاییز سال ۲۰۲۴ را به عنوان تاریخ عرضه‌ی این بازی در نظر داشت. با این حال، در آن زمان گمانه‌زنی‌های پیرامون به تعویق افتادن این بازی به گوش می‌رسید و اگر بخواهیم گزارش جدید را باور کنیم، به نظر این تاخیر واقعی بوده است.

ریچمن هم‌چنین ادعا کرده که بازی Marvel’s Wolverine مخاطبان را به مادریپو (Madripoor)، شهری خیالی در جنوب شرقی آسیای دنیای مارول، خواهد برد که پناهگاهی برای دزدان دریایی و مجرمان محسوب می‌شود. هنوز نمی‌دانیم که آیا مادریپور قرار است تنها شهر موجود در بازی باشد یا تنها یکی از چندین شهر و منطقه‌ی مختلفی خواهد بود که در بازی Marvel’s Wolverine طراحی شده‌اند و در طی داستان بازی به آن‌ها سر خواهیم زد. در گزارش دیگری که اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بود، افشاکننده ادعا می‌کرد که بازی Marvel’s Wolverine به جای یک عنوان جهان‌باز کامل مانند بازی‌های اسپایدرمن اینسامنیاک، عنوانی نیمه‌جهان‌باز خواهد بود.

در همین راستا، ریچمن افزوده است که لحن بازی Marvel’s Wolverine بسیار تاریک و خشن‌تری نسبت به بازی‌های اخیر اینسامنیاک می‌باشد، موضوعی که اتفاقاً توسط برایان هورتون، کارگردان بازی، در سال ۲۰۲۱ نیز بعد از رونمایی رسمی بازی جدید ولورین تایید شده بود.

در صورتی که بازی Marvel’s Wolverine از انتشار در سال ۲۰۲۴ میلادی جا بماند، باید صبر کرد و دید که برنامه‌ی استودیوی اینسامنیاک برای سال بعدی چه خواهد بود و آیا شاهد بسته‌ی الحاقی‌ای برای عنوان Marvel’s Spider-Man 2 خواهیم بود یا اسپین-آف شخصیت ونوم زودتر از انتظارات و در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد؟ شاید هم استودیوی اینسامنیاک در آن سال به استراحت بپردازد و تمرکز کامل خود را بر روی بازی Marvel’s Wolverine بگذارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.