نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 26 آبان 1402 - 21:15
0 از 5

شایعه: ریمستر بازی The Last of Us Part 2 در راه است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به نظر ریمستر بازی The Last of Us Part 2 تا چند وقت دیگر برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

اکانت «PlayStation Game Size» در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، که سابقه‌ی طولانی‌ای در زمینه‌ی افشای تغییرات جدید شبکه‌ی پلی‌استیشن و فروشگاه PS Store دارد، در پست جدیدی به انتشار نسخه‌ی مخصوص PS5 بازی The Last of Us Part 2 اشاره داشته است.

با وجود اینکه بازی The Last of Us Part 2 تنها چند ماه قبل از عرضه‌ی رسمی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شد، این بازی از آن زمان تاکنون هنوز نسخه‌ی مخصوصی برای این کنسول، مشابه نسخه‌ی کارگردان بازی Ghost of Tsushima، دریافت نکرده است.

اولین قسمت سری The Last of Us که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شده بود، سال گذشته با ریمیکی تحت عنوان «The Last of Us Part 1» مجدداً به دست علاقه‌مندان رسید و در نسخه‌ی PS5، از گرافیک بالایی که کات‌سین‌های فلشبک قسمت دوم را یادآوری می‌کرد، بهره‌منده شده بود.

در ماه اکتبر امسال بود که یکی از تبلیغات سرویس PlayStation Plus، تصویری از بازی The Last of Us Part 2 را به نمایش گذاشت. این در حالی است که بازی ناتی داگ هم‌چنان در میان بازی‌های سرویس پلاس سونی جایی ندارد و برای هیچ‌کدام از سطوح پلاس در دسترس قرار نگرفته است.

در همان ماه و به لطف به‌روزرسانی شدن پروفایل لینکدین (LinkedIn) یکی از اعضای ناتی داگ، شاهد اشاره به «The Last of Us 2: Remastered» بودیم. بعد از این جریان اما هرگونه اشاره‌ای به این ریمستر از پروفایل این بازی‌ساز حذف شد.

گوستاوو سانتائولایا، آهنگ‌ساز The Last of Us Part 2، نیز اوایل تابستان سال جاری خبر داده بود که استودیوی ناتی داگ مشغول ساخت نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی است.

به هر حال، باید منتظر ماند و دید که ناتی داگ و سونی در چه زمانی از ریمستر بازی The Last of Us Part 2 به شکل رسمی رونمایی خواهند کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.