نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 29 آبان 1402 - 13:00
0 از 5

بازی Borderlands 4 و اسپین-آف آن احتمالاً در حال ساخت هستند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که بازی Borderlands 4 و دنباله‌ی اسپین-آف سری بردرلندز یعنی Tiny Tina’s Wonderlands 2 احتمالاً دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کنند و به‌زودی معرفی خواهند شد.

این موضوع که استودیوی Gearbox Entertainment بر روی بازی‌های جدیدی از دنیای بردرلندز کار می‌کند، از هیچ‌کس پوشیده نیست و به دلیل موفقیت و محبوبیت این فرانچایز، می‌دانیم که عناوین بیشتری برای آن تدارک دیده خواهد شد. اخیراً مدرک و نشانه‌ی جدیدی نیز برای اثبات این مسئله پیدا شده است که حتی نام این بازی‌ها را ذکر می‌کند.

نام بازی‌های Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderlands 2 که هنوز به شکل رسمی توسط استودیوی Gearbox Entertainment یا کمپانی ناشر 2K رونمایی نشده‌اند، در پروفایل حساب لینکدین «Randel R» (که از ماه مه سال ۲۰۲۲ میلادی تا ژولای همان سال در استودیوی گیرباکس به عنوان کارگردان فنی فعالیت می‌کرد) مشاهده شده است. اسکرین‌شاتی از این پروفایل لینکدین را در ادامه می‌توانید ببینید:

 بازی‌های Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderlands 2

نکته‌ی جالب توجه‌ی دیگری که در مورد این پروفایل لینکدین وجود دارد، به ذکر شدن نام بازی «Brothers in Arms» برمی‌گردد. باید منتظر ماند و دید که علاوه بر بازی‌های بردرلندز، آیا عنوان جدیدی در این سری محبوب و قدیمی در دست ساخت قرار دارد و شایعات متعددی که طی سال‌های اخیر درباره‌ی آن شنیده می‌شد را سرانجام تایید می‌کند یا خیر. شایان ذکر است که هر ۳ بازی جدیدی که در این پروفایل به چشم می‌خورد، به نظر در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کنند.

از آن‌جایی که پیش از ۴ سال از انتشار آخرین نسخه‌ی اصلی سری بردرلندز می‌گذرد، احتمال معرفی رسمی از Borderlands 4 بالا محسوب می‌شود و باید دید علاوه بر این بازی، شاهد رونمایی از بازی Tiny Tina’s Wonderlands 2 هم خواهیم بود یا استودیوی Gearbox Entertainment برنامه‌های دیگری در سر دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.