نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 02 آذر 1402 - 13:00
0 از 5

شایعه: قسمت بعدی Call of Duty متمرکز بر جنگ خلیج فارس است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارشات اخیر به احتمال تمرکز قسمت بعدی Call of Duty بر جنگ خلیج فارس اشاره می‌کنند و به نظر می‌رسد که باید منتظر عنوان «Black Ops» دیگری باشیم.

اوایل امسال بود که گمانه‌زنی‌های پیرامون قسمت بعدی Call of Duty برای سال ۲۰۲۴ شنیده می‌شد. گزارش جدیدی که به‌تازگی درباره‌ی این بازی منتشر شده اما بیش از گذشته تأکید داشته است که این بازی بخشی از «Black Ops» خواهد بود و وقایع آن در جریان جنگ خلیج فارس دنبال می‌شود.

گزارشات قبلی در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۳ اشاره داشتند که Call of Duty در قسمت مخصوص سال ۲۰۲۴ به «Black Ops» برمی‌گردد و ادعا می‌شد که این بازی جدید توسط استودیوی Treyarch با نام رمزی «Cerberus» در دست ساخت قرار دارد. شواهد بیشتری در ماه ژوئن به این شایعه دامن زد و لوک چارلز استفورد، خواننده و بازیگر هالیوودی، مدعی شد که ظاهر شخصیت اصلی Call of Duty بعدی با نام «رتکلیف» براساس او ساخته شده است.

گزارش جدید سایت «Windows Central» از طریق چند منبع نزدیک به کمپانی اکتیویژن ادعا کرده که Call of Duty 2024 قطعاً Black Ops خواهد بود و روایت ظریفی از جنگ خلیج فارس را با تمرکز بر زاویه‌دیدهای مختلف ارائه می‌دهد.

این داستان مطابق با پایان جنگ سرد روایت می‌شود و عواقب و تاثیر آن را بررسی می‌کند. در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز گزارش شده که این بازی به لطف قرارگیری در اوایل دهه ۹۰، سری را به فناوری نظامی مرسوم آن دوره برمی‌گرداند که در سری Black Ops و قسمت‌های قبلی آن هم مورد استفاده قرار گرفته بود. به عبارت دیگر، طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت گجت‌های آشنای Black Ops و سلاح‌های مرتبط با آن نیز باشند.

گزارش «Windows Central» همچنین تأکید کرده که این قسمت از Call of Duty، طولانی‌ترین دوران توسعه‌‎ی یک عنوان توسط استودیوی Treyarch را رقم زده است و این بازی در اواخر پاییز یا اوایل زمستان سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد. احتمال جوایز پیش‌خرید چشم‌گیری نیز به گوش می‌رسد و دسترسی زودهنگام قابل توجه‌ای برای این عنوان در نظر گرفته شده است که طبق شایعات، امکان دسترسی به برخی از حالت‌های بازی را «هفته‌ها» قبل از تاریخ انتشار رسمی آن فراهم می‌کند.

از آن‌جایی که جدیدترین قسمت سری، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، به‌تازگی عرضه شده است، به‌زودی خبر جدیدی درباره‌ی قسمت بعدی نخواهیم شنید و تمرکز اکتیویژن در ماه‌های آینده معطوف به Modern Warfare 3 باقی خواهد ماند. با این حال، باید صبر کرد و دید که این شایعات تا چه حد صحت دارند و آیا سری Call of Duty بار دیگر به Black Ops برمی‌گردد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.