نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 26 بهمن 1402
ساعت 13:45

مجموع فروش سری Marvel’s Spider-Man به ۵۰ میلیون نسخه رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی‌های مجموعه‌ی Marvel’s Spider-Man همچنان به عملکرد موفقیت‌آمیز خود ادامه می‌دهند.

سونی طی یک دهه‌ی اخیر عناوین انحصاری جذابی را برای پلتفرم‌های خود عرضه کرده است که با استقبال منتقدان و طرفداران روبه‌رو شده‌اند. اما تعداد بسیار کمی از این بازی‌ها توانستند به سطح موفقیت سری Marvel’s Spider-Man نزدیک شوند. علاوه‌بر بازخوردهای مثبت منتقدان به تمامی عناوین این سری، بازی‌های ابرقهرمانی استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به‌طور مداوم از فروش خوبی هم برخوردار بوده‌اند و حالا به دستاورد جدیدی رسیده‌اند.

این استودیو در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی‌های Marvel’s Spider-Man در تمامی پلتفرم‌ها موفق به فروش بیش از ۵۰ میلیون نسخه شدند. این در حالی است که تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی، مجموع فروش سری Marvel’s Spider-Man به ۳۳ میلیون نسخه رسیده بود.

جدیدترین عنوان این فرانچایز، بازی Marvel’s Spider-Man 2، قطعاً تأثیر بسیار مثبتی بر روی این آمار گذاشته است. این بازی که در پاییز سال ۲۰۲۳ عرضه شده بود، تا پایان همان سال میلادی توانست بیش از ۱۰ میلیون نسخه به فروش برساند.

مدت زیادی از آخرین‌باری که سونی به‌طور رسمی آمار فروش مجزای هر عنوان در این سری را اعلام کرد می‌گذرد. این کمپانی در ماه اوت سال ۲۰۱۹ خبر داد که قسمت اول Marvel’s Spider-Man به فروش ۱۳٫۲ میلیون نسخه‌ای رسیده است و یک‌سال بعد از این خبر نیز در پروفایل لینکدین یکی از کارمندان پلی استیشن به فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای این بازی اشاره شد. آخرین‌باری که فروش بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌شکل رسمی اعلام شد نیز ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ است که در آن زمان، فروش این بازی به ۶٫۵ میلیون نسخه رسیده بود. با این حال، اطلاعات فاش‌شده از استودیوی اینسامنیاک گیمز در جریان هک بزرگی که چند ماه پیش اتفاق افتاد نشان می‌داد که این عنوان تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ توانسته به فروش ۱۴٫۴ میلیون نسخه در سراسر جهان دست پیدا کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.