نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 20 آبان 1402
ساعت 21:56

فروش بازی Marvel’s Spider-Man 2 از ۵ میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان ابرقهرمانی موفق و تحسین‌شده‌ی Marvel’s Spider-Man 2 توانسته در چندهفته‌ی اولی که از عرضه‌اش می‌گذرد، بیش از ۵ میلیون نسخه به فروش برساند.

کمپانی سونی به‌تازگی نتایج مالی سه ماه دوم سال مالی ۲۰۲۴ میلادی را اعلام کرد. این دوره که در روز ۳۰ اکتبر (۸ آبان) به پایان می‌رسید، شامل آمار فروش بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا آن زمان نیز بود. طبق گزارشات سونی، بازی ابرقهرمانی جدید استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) از زمان عرضه تا به حال بیشتر از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی جهان‌باز اینسامنیاک که در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) سرانجام عرضه شد، در همان روز انتشار و طی ۲۴ ساعت اول توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد. شایان ذکر است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 بعد از این جریان آمار سریع‌ترین فروش بین تمام بازی‌های فرست پارتی و انحصاری تاریخ پلی‌استیشن را به خود اختصاص داد، رکوردی که پیش از این به بازی God of War Ragnarok تعلق داشت. با وجود اینکه این آمار تنها شامل ۱۱ روز اول فروش بازی جدید اینسامنیاک می‌شود، باز با فروش قابل توجه و قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

استودیوی اینسامنیاک در حال حاضر مشغول کار بر روی به‌روزرسانی‌ها و آپدیت‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2 است و به‌زودی امکان بازتجربه‌ی مراحل داستانی و تجربه‌ی مجدد بازی (در قالب نیو گیم پلاس) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.