نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 مهر 1402
ساعت 09:00

New Game Plus و بازتجربه مراحل به Spider-Man 2 اضافه خواهند شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی شدیدا موردانتظار Marvel’s Spider-Man 2 امروز عرضه می‌شود و به عنوان یک بازی روز عرضه از جانب استودیو اینسامنیاک گیمز، امکانات و ویژگی‌های زیادی هم برای آن در نظر گرفته شده است. در این رابطه البته سازندگان بازی تایید کرده‌اند که برخی ویژگی‌ها که برنامه عرضه آن وجود دارد در روز عرضه بازی غایب هستند و به این ترتیب قرار است درقالب آپدیت و محتوای پس از عرضه در دسترس قرار بگیرند.

جیمز استیونسون از Insomniac Games اخیرا گفته که بازیکنان در نسخه روز عرضه بازی اسپایدرمن 2، حالت نیو گیم پلاس و همچنین امکان تجربه مجدد مراحل را نخواهند داشت و به گفته او، هر دو این حالت‌ها به صورت رایگان در آینده خیلی نزدیک و تا پیش از شروع سال 2024 میلادی منتشر می‌شوند. لازم به ذکر است که حالت عکاسی یا Photo Mode از روز اول در دسترس بازیکنان است و با توجه به توضیحات گذشته شرکت، این بخش بسیار پرامکانات و پیشرفته خواهد بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 امروز به صورت رسمی در دسترس بازیکنان PS5 قرار می‌گیرد. گفتنی است که این بازی تاکنون با استقبال گسترده منتقدین هم مواجه بوده، و بالاترین نمره متا در تاریخ اینسامنیاک را برای این تیم بازی‌سازی محبوب همراه داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.