نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 مهر 1402
ساعت 11:00

نسخه PS5 بازی TLOTR: Return to Moria با چندهفته تاخیر عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ The Lord of the Rings: Return to Moria به عنوان یکی از بازی‌های در صف عرضه که قرار بود چهار روز دیگر برای PC و PS5 عرضه شود، حالا به دلیل تاخیر خوردن نسخه کنسولی تنها برای PC منتشر خواهد شد. گفتنی است که استودیو Free Range Games به عنوان سازنده بازی اعلام کرده که نسخه PS5 با حدود چهل روز تاخیر در 5 دسامبر (14 آذر) در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به توضیحات سازندگان، این تیم برای افزایش کیفیت نسخه PS5 بازی در چندین قسمت مختلف ناچار بود تا این نسخه را با کمی تاخیر عرضه کند و به این ترتیب زمان کافی برای اعمال بهبودها را داشته باشد. این شرکت در ادامه از بازیکنان پلی‌استیشن عذرخواهی کرده و وعده داده که نسبت به عرضه بازی با سطح تجربه عالی متعهد است. گفتنی است که The Lord of the Rings: Return to Moria از نظر زمانی در عصر چهارم Middle-earth جریان دارد و لرد Gimli Lockbearer به همراه کوتوله‌هایش به سرزمین Moria برگشته‌اند تا آن را بازپس بگیرند. همچنین بازیکنان در این بازی امکان ساختن کوتوله‌های سفارشی‌سازی شده با ویژگی‌ها و شخصیت‌پردازی‌های منحصربه‌فرد را نیز دارند.

The Lord of the Rings: Return to Moria در روز 24 اکتبر (2 آبان) برای پی‌سی و در روز 5 دسامبر (14 آذر) نیز برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.