نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 مهر 1402
ساعت 09:00

کسب بالاترین نمره متای تاریخ اینسامنیاک با Marvel’s Spider-Man 2

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Marvel’s Spider-Man 2 حالا تنها چند روز با انتشار فاصله دارد و پس از انتشار تریلر لانچ، اخیرا نقدهای بازی و نمرات میانگین آن در وب‌سایت‌هایی نظیر Metacritic نیز به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این بازی توسط رسانه‌ها و منتقدان صنعت گیم، حالا رسما می‌توان گفت که اینسامنیاک گیمز به عنوان سازنده این سری ابرقهرمانی، موفق به عرضه بهترین بازی تاریخ خود از نظر کسب نمرات بالا و دریافت نمره عالی از جانب متاکریتیک شده است. این بازی درواقع با بیش از 120 نقد دریافتی تاکنون، امتیاز عالی 91 از 100 را دریافت کرده است.

تا زمان نگارش این خبر، Marvel’s Spider-Man 2 امتیاز متای 91 از 100 را به ثبت رسانده که باعث می‌شود تا به بهترین بازی اینسامنیاک از جهت کسب نمره متای عالی تبدیل شود. گرچه اکثر عناوین ساخته شده این استودیو محبوب و بسیار پرکار، از نظر دریافت نقدهای بسیار خوب موفق بوده‌اند و با استقبال طرفداران هم مواجه می‌شوند، ولی کسب نمره بالای 90 از جمله موفقیت‌هایی برای بازیسازان است که به ندرت اتفاق می‌افتد. گفتنی است که اینسامنیاک آخرین بار با Ratchet and Clank: Up Your Arsenal عرضه سال 2004 موفق به کسب چنین نمره‌ای در متاکریتیک شده بود. لازم به ذکر است که بازی اسپایدرمن 2 در OpenCritic نیز تاکنون موفق به ثبت امتیاز 91 از میانگین 95 بررسی به ثبت رسیده شده است.

Marvel’s Spider-Man 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر) برای PS5 منتشر می‌شود. با توجه به نقدهای منتشر شده از بازی، منتقدین این بازی را از نظر گرافیکی و بصری، داستان، صحنه‌ها و سکانس‌های سینمایی عالی و ... ستایش کرده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.