نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 مهر 1402
ساعت 11:00

Alan Wake 2 بسته الحاقی رایگان نیز دریافت می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Alan Wake 2 به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال، حالا کم‌تر از دو هفته تا انتشار فاصله دارد که البته انتخاب این بازه زمانی نیز جهت جلوگیری از تداخل با عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 بوده است. پیرامون جدیدترین بازی استودیو رمدی، تاکنون اطلاعات مهمی منتشر شده و برای مثال می‌دانیم که بازیکنان می‌توانند انتظار بیش از 20 ساعت گیم‌پلی برای تکمیل داستان و در ادامه نیز عرضه دو بسته الحقاقی و اکسپنشن را داشته باشند.

با توجه به صحبت‌های تازه سم لیک کارگردان خلاق بازی، اخیرا فاش شده که Alan Wake 2 بسته‌های الحاقی رایگان نیز دریافت خواهد کرد. در این زمینه البته سم لیک وعده داده که این محتواها هم بزرگ و مهم هستند و پس از عرضه بازی، جزئیات بیشتری از این DLC ها منتشر خواهد شد. گفتنی است که تاکنون صرفا اسامی دو محتوای بزرگ و پولی پس از عرضه یعنی Night Springs و Lake House مشخص شده‌اند و بایستی منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی درباره این محتواها باشیم.

درحالی که پیرامون محتواهای رایگان هیچ اطلاعات خاصی منتشر نشده، ولی رمدی در بازی قبلی یعنی Control نیز اقدام به انتشار محتواهای از نوع رایگان نیز کرده بود که برخلاف محتواهای پولی نظیر The Foundation و AWE که اکسپنشن داستانی بودند، آن محتواها بیشتر درارتباط با گیم‌پلی (نظیر لباس‌های جدید یا حالت جدید rogue-like) بودند. بازی Alan Wake 2 در روز 27 اکتبر (5 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S و PC و منحصرا به صورت دیجیتال و بدون عرضه فیزیکی منتشر می‌شود. نسخه پی‌سی بازی با قیمت 50 دلار و منحصرا از طریق فروشگاه Epic Games و نسخه‌های کنسولی بازی نیز با قیمت 60 دلار منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.