نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 مهر 1402
ساعت 11:00

مدیرعامل Activision Blizzard تا پایان 2023 به فعالیت ادامه می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از موافقت CMA به عنوان نهاد تنظیم رقابت بریتانیا، معامله 68٫7 میلیاردی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت رسما نهایی شد. پیرامون این ادغام تاریخی که لقب سنگین‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی را هم در اختیار گرفته اخیرا فاش شده که بابی کوتیک مدیرعامل شرکت، در یک ایمیل داخلی به کارمندان اطلاع داده که تا انتهای سال 2023 به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا به فرایند ادغام کمک کند.

از مدت‌ها پیش نیز گفته بودم که به صورت کامل متعهد هستم تا به فرایند ادغام شرکت کمک کنم. فیل اسپنسر نیز از من خواسته بود که همچنان به فعالیت در ABK به عنوان مدیرعامل ادامه بدهم و توافق شد که این وظیفه را تا انتهای سال 2023 انجام بدهم. هر دو ما مشتاق همکاری با یکدیگر هستیم تا روند آرام و بدون مشکلی را در این ادغام برای تیم‌ها و بازیکنان‌مان داشته باشیم.

درحالی که حواشی و گستره خبرها درباره خود معامله بسیار زیاد بود، ولی همواره سوالات و ابهاماتی درباره ادامه فعالیت کوتیک در شرکت نیز وجود داشته است. گفتنی است که مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد کینگ از مدت‌ها قبل نیز به دلایل مختلفی نظیر حقوق و مزایا، نحوه پیاده‌سازی فرهنگ کاری در تیم‌ها و ... به عنوان یک چهره جنجالی و پرحاشیه در صنعت گیم شناخته می‌شد. علیرغم این موارد، مایکروسافت سال گذشته نیز گفته بود که پس از تکمیل ادغام، مایل است فعالیت او در شرکت ادامه داشته باشد و به فیل اسپنسر گزارش دهد؛ اتفاقی که حالا پس از نهایی شدن معامله نیز تایید می‌شود و او در فاصله چند ماه تا شروع سال 2024 روند ادغام با ایکس‌باکس را به عنوان مدیرعامل Activision Blizzard هدایت می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.