نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 آبان 1402
ساعت 11:00

Max Payne 1 and 2 Remake به مرحله مهمی در فرایند ساخت رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Alan Wake 2 پس از مدت‌ها انتظار، حالا مدتی هست که با استقبال بزرگ طرفداران منتشر شده و البته سازندگان بازی در استودیو Remedy Entertainment نیز برنامه‌های بیشتری برای آن دارند. درحال حاضر ساخت و عرضه دو بسته الحاقی بزرگ و پولی و همچنین تعدادی محتوای جدید و رایگان برای این بازی تایید شده است. با این حال این همه آنچه که استودیو رمدی در دست ساخت دارد نیست و پروژه‌های مختلفی توسط شرکت تاکنون تایید شده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های در دست تولید استودیو رمدی، ساخته شدن نسخه ریمیک بازی اول و دوم مکس پین با عنوان Max Payne 1 and 2 Remake است که سال گذشته توسط این شرکت و البته کمپانی Rockstar تایید شده بود. گفتنی است که دو بازی اول این سری، توسط رمدی تولید شده بود که بعدا حقوق آن به Rockstar فروخته شد. با توجه به صحبت‌های تازه به نظر می‌رسد که مراحل ساخت این بازی حالا وارد فاز جدید شده است.

فرایند ساخت بازی Max Payne 1 and 2 Remake حالا وارد مرحله جدیدی شده و در وضعیت «آمادگی برای ساخت» قرار گرفته است. ما حالا درباره شکل و ابعاد بازی به شفافیت لازم رسیده‌ایم و تیم بسیار منسجم و خوبی هم مشغول کار روی پیشبرد این پروژه هستند. با توجه به دستیابی به این موفقیت‌ها ما به شدت درباره پروژه و موفقیت آینده آن خوشحال هستیم.

سم لیک کارگردان خلاق و نویسنده این بازی، اخیرا گفته بود که این یک پروژه بزرگ برای رمدی است و آن‌ها به این طریق هر دو بازی کلاسیک را با استانداردهای مدرن و امروزی، و در قالب یک بازی تولید خواهند کرد. پیرامون این شرکت، رمدی همزمان از پیشبرد مراحل ساخت پروژه Condor هم صحبت کرده و اینکه این بازی نیز حالا در مرحله آمادگی برای ساخت قرار گرفته است. Condor درواقع نسخه فرعی بازی Control و یک تجربه چندنفره آنلاین خواهد بود. در ارتباط با Control 2، شرکت در همین گزارش اشاره کرده که این پروژه کمی دورتر خواهد بود و در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.