نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 آبان 1402
ساعت 11:00

رمدی توجه بالایی به راندمان نسخه های کنسولی Alan Wake 2 داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Alan Wake 2 بازی شدیدا موردانتظار و ژانر وحشت بقای استودیو رمدی، در اواخر همین هفته منتشر خواهد شدو اخیرا مشخصات سخت‌افزار موردنیاز نسخه PC بازی نیز اعلام شد. نکته کلیدی در آن گزارش پی بردن به این واقعیت بود که نسخه پی‌سی بازی حتی در حالت حداقلی نیز به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز دارد. با توجه به این موضوع، و گزارش قبلی درباره اینکه حالت Performance Mode بازی در نسخه‌های کنسولی «دراکثر مواقع» 60FPS خواهد بود، باعث شده تا برخی طرفداران درباره راندمان نسخه کنسولی بازی تردید پیدا کنند. در همین ارتباط Thomas Puha از تیم رمدی در پستی تازه گفته که بازیکنان کنسول هیچ نگرانی نداشته باشند.

برخی بازیکنان درباره نسخه‌های کنسولی Alan Wake 2 اظهار نگرانی می‌کنند... و من هم لبخند می‌زنم. همان‌طور که گفته بودم تیم ما توجه و دقت بسیار زیادی را صرف نسخه‌های کنسولی بازی کرده و فکر می‌کنم اکثر شما، از نتیجه نهایی سورپرایز خواهید شد.

Puha در ادامه اشاره جداگانه‌ای به کنترلر پلی‌استیشن 5 یعنی DualSense داشت و اینکه سازندگان تلاش کردند تا استفاده حداکثری از قابلیت‌های آن داشته باشند. به گفته او بازیکنان حس قطرات باران را با توجه به موتور لرزاننده هاپتیک فیدبک خواهند داشت. به گفته او Adaptive Triggers نیز به نوعی مورداستفاده واقع شده که استفاده از هرکدام از سلاح‌ها حس منحصر به فرد خودشان را الغا کنند. او به علاوه تایید کرده که این ویژگی‌های DualSense در کنسول، حتی در زمان استفاده کنترلر در پی‌سی نیز وجود خواهد داشت.

Alan Wake 2 در روز 27 اکتبر (5 آبان) برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S و تنها در فرمت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.