نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 آبان 1402
ساعت 09:00

اداره رده بندی سنی استرالیا ثبت رتبه بندی GTA 6 را تقلبی دانست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بدون تردید بازی بعدی سری Grand Theft Auto که ساخت آن از حدود یک سال قبل توسط راک‌استار گیمز تایید شده، و درحال حاضر نیز با عنوان GTA 6 بین طرفداران شناخته می‌شود یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی نسل جدید محسوب می‌شود. پیرامون این بازی البته شایعات بسیار زیاد است و گزارش‌های مختلفی هم به صورت لیک، منابع نزدیک به ناشر، اینسایدر و ... هم به صورت مکرر منتشر می‌شوند. درحالی که طرفداران به شدت منتظر انتشار خبرهای رسمی توسط راک‌استار هستند، مدتی پیش خبری درباره اعلام رده‌بندی سنی بازی در استرالیا هم منتشر شده بود.

پیرامون آن خبر، اخیرا رسانه PCGamesN طی مکاتبه‌ای با هیئت رده‌بندی سنی استرالیا پیرامون قرار گرفتن نام GTA 6 سوال کرده و این هیئت، تایید کرده که رتبه‌بندی منتشر شده تقلبی و نادرست بوده است. با توجه به توضیحات این هیئت، ظاهرا هر کسی می‌تواند اقدام به ثبت رتبه‌بندی در آن وبسایت کند و در نتیجه، هیئت رده‌بندی استرالیا اعلام کرد که برای جلوگیری از سردرگمی طرفداران اقدام به حذف صفحه مذکور کرده است.

باید در نظر داشت که GTA 6 احتمالا موردانتظارترین بازی ویدیویی در طی یک دهه گذشته محسوب می‌شود و اشتیاق طرفداران و گمانه‌زنی‌ها درباره آن بسیار بالاست. از طرفی مدت زمان زیادی از تایید بازی توسط راک‌استار گذشته و با توجه به گزارش‌های مالی شرکت مالک راک‌استار یعنی Take-Two، به نظر می‌رسد که این بازی تا قبل از سال مالی 2025 عرضه می‌شود؛ موضوعی که باعث شده تا بسیاری از طرفداران رونمایی رسمی این بازی را نزدیک بدانند. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که سرانجام شرکت راک‌استار چه زمانی را برای رونمایی از این عنوان انتخاب خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.