نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 مهر 1402
ساعت 09:00

Grand Theft Auto 6 در استرالیا رتبه بندی سنی دریافت کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وب‌سایت نهاد رده‌بندی سنی در کشور استرالیا اخیرا رتبه‌بندی سنی برای بازی Grand Theft Auto 6 منتشر کرده که می‌تواند از احتمال رونمایی نزدیک این عنوان شدیدا موردانتظار حکایت داشته باشد. این رده‌بندی که ظاهرا چند ماه پیش قرار گرفته ولی اخیرا کشف شده، رده‌بندی MA15+ را برای بازی در کشور استرالیا ذکر کرده است. نکته جالب پیرامون این رتبه‌بندی، مقایسه آن با عناوین Grand Theft Auto 5 و Grand Theft Auto Online است که آن‌ها رده‌بندی بالغ‌تر MA18+ را از جانب نهاد استرالیایی دریافت کرده بودند.

در حال حاضر مشخص نیست که رده‌بندی سنی منتشر شده به صورت قطعی و نهایی است یا اینکه صرفا به صورت در حال انتظار قرار گرفته، با این حال همان‌طور که اشاره شد انتشار این گونه خبرها معمولا حکایت از رونمایی یا در بعضی موارد عرضه نزدیک بازی‌ها دارند. گفتنی است که راک‌استار حدود دو سال پیش رسما کار روی این بازی را تایید کرده بود و پس از گذشت حدود یک سال از درز گسترده نسخه در دست ساخت بازی در فضای مجازی، طرفداران مدت‌هاست که منتظر انتشار خبرهای رسمی از جانب راک‌استار گیمز هستند. نزدیک بودن رونمایی این بازی البته به دلایل مختلف بسیار محتمل است و جدای از فاش شدن رده‌بندی سنی اخیر، گزارش‌های مالی شرکت نیز نشان از عرضه یک بازی بسیار عظیم تا قبل از سال 2025 داشته است.

Grand Theft Auto 6 در حال حاضر توسط شرکت راک‌استار گیمز در دست ساخت قرار دارد و با توجه به لیک‌ها و گزارش‌های غیررسمی، به نظر می‌رسد که از شهر وایس سیتی به عنوان لوکیشن جدید استفاده و همچنین دو شخصیت مرد و زن را به عنوان کاراکترهای قابل کنترل معرفی می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.