نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 مهر 1402
ساعت 11:00

ظاهرا بازی چندنفره TLOU از 40 بازیکن در هر لابی پشتیبانی می کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو مشهور و فرست پارتی سونی یعنی ناتی داگ، در آستانه ورود کنسول نسل نهمی PS5 به چهارمین سال حیات خود هنوز بازی جدیدی برای عرضه نداشته و فعالیت این تیم صرفا منحصر به عرضه عناوین ریمستر و ریمیک گذشته محدود بوده است. پیرامون این تیم، تنها پروژه کاملا جدیدی که از چند سال قبل قبل اعلام شده بود مربوط به بازی مستقل و بسیار بزرگ The Last of Us آنلاین و چندنفره است، که در گذشته توسط نیل دراکمن به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه تاریخ استودیو هم معرفی شده بود.

پیرامون این بازی، البته در چند ماه اخیر گزارش‌هایی نیز مطرح شده که به دلایل مختلف نشان از وضعیت نابسامان آن داشته تا جایی که عملا کار روی آن به صورت موقت متوقف شده است. همچنین براساس یک گزارش دیگر نیز یکی از کارمندان ارشد پروژه به تازگی اقدام به خروج از شرکت کرده که این خبرها در کنار دیگر گزارش‌های غیررسمی نشان از وضعیت نامطلوب توسعه این بازی دارند. در ارتباط با این پروژه، اخیرا فاش شده که یکی از ویژگی‌های بازی، ایجاد لابی‌های آنلاین بزرگ تا 40 بازیکن در هر سرور است. این موضوع که براساس اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی LinkedIn یکی از طراحان ناتی داگ یعنی Ian Blake برداشت شده، به صورت دقیق‌تر به «کار روی یک بازی آنلاین و چندنفره رونمایی نشده با پشتیبانی از 40 بازیکن» اشاره می‌کند.

لازم به ذکر است که در صفحه شخصی این بازیساز گرچه صرفا به «بازی رونمایی نشده آنلاین» اشاره می‌شود، ولی با توجه به گزارش‌ها از ناتی داگ این عنوان به احتمال بسیار زیاد اشاره به The Last of Us Multiplayer دارد. گفتنی است که این بازیساز نیز البته مدتی پیش از ناتی داگ پس از 1 سال و 7 ماه فعالیت خارج شده است. همان‌طور که اشاره شد، گزارش‌ها از متوقف شده موقت فرایند ساخت این بازی خبر داده بودند که این البته به معنای لغو کامل آن نیست. با در نظر گرفتن همه این موارد، باید دید که ناتی داگ چه زمانی سکوت خود را درباره پروژه جدید خود خواهد شکست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.