نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 19 آذر 1402
ساعت 14:45

تاریخ انتشار حالت نیو گیم پلاس بازی Alan Wake 2 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی رمدی به‌صورت رسمی اعلام کرد که حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) بازی Alan Wake 2 را فردا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، بازیکنان می‌توانند از این حالت برای تجربه‌ی مجدد بازی با تمامی اسلحه‌‎ها، چارم‌ها و آپگریدهای خود بهره ببرند. با این وجود، حالت نیو گیم پلاس بازی Alan Wake 2 حتی یک قدم فراتر رفته و محتویات بیشتری را با این آپدیت جدید به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت که «The Final Draft» نام دارد، یک درجه‌ی سختی به نام «Nightmare»، همراه با یک پایان‌بندی جدید برای داستان اصلی و چندین ویدیو و دست‌نوشته‌ی تازه را شامل می‌شود.

خارج از آپدیت موردانتظار «The Final Draft» که در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) برای بازی Alan Wake 2 به انتشار می‌رسد، استودیوی رمدی مشغول ساخت دو بسته‌ی الحاقی بزرگ با نام‌های «Night Springs» و «The Lake House» نیز هست تا روایت غنی داستان این بازی را حتی گسترده‌تر از پیش جلو ببرد. رمدی همچنین اعلام کرده که نسخه‌ی ریمستر بازی Alan Wake که در پاییز سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود، توانسته بعد از حدود دو سال به سوددهی برسد و خرج هزینه‌های تبلیغات و توسعه‌اش را درآورد.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر عرضه شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.