نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 22 آذر 1402 - 20:15
0 از 5

شایعه: استودیو اینسامنیاک بر روی بازی Spider-Verse کار می‌کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اسنادی که اخیراً از استودیو اینسامنیاک گیمز لو رفته، به احتمال ساخت بازی جدیدی با محوریت Spider-Verse اشاره می‌کند.

به‌تازگی گروهی از هکرها به اسناد حساس و محرمانه‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز دسترسی پیدا کردند. این اسناد نه‌تنها شامل اطلاعات شخصی برخی از کارمندان این استودیو می‌شود، که به پروژه‌های بعدی این استودیو اشاراتی نیز داشته است.. بعد از این هک بزرگ، تصاویر جدیدی از بازی موردانتظار Marvel’s Wolverine در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و حالا به لطف گزارش کاربر «sut345» در سایت ردیت، باخبر شدیم که ۳ پروژه‌ی بعدی اینسامنیاک به‌ترتیب «RCE»، قسمت سوم Marvel's Spider-Man و بازی Spider-Verse خواهند بود.

قبلاً گزارش شده بود که اینسامنیاک مشغول به کار بر روی یک بازی چندنفره‌ی آنلاین است. برخی از کاربران نیز با این اسنادی که به‌تازگی فاش شده و به دلیل پتانسیل بالای اسپایدر-ورس و امکان استفاده از نسخه‌های مختلف اسپایدرمن برای یک عنوان چندنفره، انتظار دارند که بازی مولتی‌پلیر معرفی‌نشده‌ی اینسامنیاک همان «Spider-Verse» باشد.

در حال حاضر و به‌صورت رسمی، بازی بعدی استودیو اینسامنیاک گیمز عنوان موردانتظار Marvel’s Wolverine خواهد بود که قرار است در زمان مشخصی از سال ۲۰۲۴ میلادی به شکل انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دسترس قرار بگیرد. با این حال، باید منتظر تأیید اینسامنیاک گیمز ماند و دید آیا پروژه‌ی دیگری نیز بازی ولورین را به‌زودی همراهی خواهد کرد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.