نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 مهر 1402
ساعت 11:00

Call of Duty هیچ محتوای انحصاری در ایکس باکس نخواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، یک بار دیگر متعهد شده که بازی‌های Call of Duty از این پس در تمامی پلتفرم‌هایی که عرضه خواهند شد، به صورت 100 درصد با محتواهای مشابه و یکسان در دسترس قرار می‌گیرند. گفتنی است که سری Call of Duty به عنوان یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای این بازار، پس از تکمیل فرایند تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت حالا یک IP متعلق به ایکس‌باکس محسوب می‌شود.

اسپنسر در صحبت‌های تازه خود گفته که مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای این موضوع ندارد که بخواهد بازیکنان به خاطر Call of Duty دنبال خرید کنسول‌های ایکس‌باکس بروند. گفتنی است که مایکروسافت در جریان روند تایید معامله خرید اکتیویژن بلیزارد نیز صحبت‌های مشابهی را برای جلب نظر نهادهای جهانی کرده بود. به هر ترتیب این صحبت‌ها، به معنای آن است که بازی‌های Call of Duty در آینده قرار نیست در نسخه ایکس‌باکس محتواهای انحصاری نظیر نقشه اختصاصی، پوسته و لباس و دیگر آیتم‌ها را دریافت کند و تمامی پلتفرم‌ها، از نظر محتوا مشابه یکدیگر خواهند بود.

رئیس ایکس‌باکس همچنین در یک بخش دیگر از صحبت‌هایش بار دیگر به این موضوع اشاره داشت که علیرغم نهایی شدن خریداری اکتیویژن بلیزارد، بازی‌های این شرکت‌ها تا پایان سال 2023 به سرویس گیم پس راه پیدا نخواهند کرد و طرفداران، بایستی از ابتدای سال 2024 به بعد منتظر این اتفاق باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.