نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 مهر 1402
ساعت 11:00

آمار فروش Lies of P در ماه اول انتشار از 1 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ NEOWIZ و تیم Round8 Studio اعلام کردند که فروش جهانی بازی Lies of P در ماه اول عرضه از یک میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی سولزبورن که یک ماه پیش در 18 سپتامبر منتشر شد، در حال حاضر در پلتفرم‌های نسل هشتمی، نسل نهمی و همچنین پی‌سی در دسترس قرار دارد و حتی به صورت رایگان برای مشترکین سرویس گیم پس نیز عرضه شده است. گفتنی است که در استقبال از رسیدن به این موفقیت قابل توجه، ناشر و سازنده بازی این اتفاق را نشانه‌ای از ظرفیت بالای صنعت گیم در کره دانستند و از طرفداران بابت استقبال عالی آن‌ها تشکر کردند.

Lies of P یک بازی اکشن و در ژانر سولزبورن است که از نظر داستانی، اقتباسی آزاد از داستان مشهور پینوکیو در نظر گرفته می‌شود. در این بازی بازیکن در نقش P در جستجوی پدر ژپتو است و در حین این ماجراجویی با شخصیت‌های مختلف و بعضا آشنایی هم مواجه می‌شود. در اینجا بازیکن با کنترل پینوکیو انتخاب‌های مختلفی از جمله دروغ گفتن خواهد داشت که این انتخاب‌ها روی روند بازی و داستان و همچنین پایان‌بندی تاثیر‌گذار هستند.

پیرامون Lies of P اخیرا گزارشی غیررسمی وجود داشت که به احتمال ساخت محتوای الحاقی اشاره می‌کرد. این بازی درحال حاضر از طریق PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC و همچنین اشتراک فعال گیم پس قابل تهیه است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.