نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 خرداد 1402
ساعت 11:00

تاخیر کوتاه در عرضه Lies of P برای کنترل کیفی بازی لازم بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از اوایل سال 2023 تا اواخر آن، گرچه هیچ کمبودی از نظر انتشار بازی‌های بزرگ AAA و بسیار موردانتظار وجود ندارد، ولی امسال همین شرایط برای تعدادی بازی با تیم‌های ساخت کوچک‌تر و ایندی هم وجود دارد. یکی از این عناوین که توجهات زیادی را به خود جلب کرده و موردانتظار بازیکنان زیادی قرار گرفته، محصول تیم مستقل Neowiz یعنی Lies of P است. این بازی که الهام‌گرفته از وقایع داستانی مشهور پینوکیو است، از نظر گیم پلی راه و سبک عناوین سولزبورن را در پیش گرفته و ترکیب این المان‌ها به همراه نمایش‌های جذاب باعث شده تا به یکی از بازی‌های موردانتظار سال تبدیل شود.

یکی از نکات جالب پیرامون بازی Lies of P، اشاره اولیه به عرضه بازی در ماه آگوست بود. این تاریخ البته با انتشار نمایش جدید در رویداد Summer Game Fest تغییر کرد و به نوعی بازی با تاخیری چندهفته‌ای، حالا تاریخ عرضه جدیدی برای 19 سپتامبر (28 شهریور) دریافت کرده است. پیرامون این تاخیر حدود یک ماهه در عرضه، Neowiz اخیرا اطلاعیه‌ای در اکانت رسمی توییتری خودش منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

برخی از شما احتمالا متوجه شدید که ما تاریخ عرضه رسمی آگوست را که ابتدا اعلام کردیم، حالا به 19 سپتامبر منتقل کردیم. این تاخیر کوتاه به این دلیل اعمال شد چون تیم سازندگان بازی، احساس کردند برای انجام کارهای نهایی و کنترل کیفیت بازی به چند هفته بیشتر زمان نیاز دارند تا از این طریق، بازی در زمان لانچ بتواند بهترین تجربه ممکن را ارائه کند.

لازم به ذکر است که دمو رایگان قابل بازی و محدود این بازی نیز اخیرا در همه پلتفرم‌های مقصد در دسترس قرار گرفته است. Lies of P در روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود. این عنوان همچنین برای مشترکین سرویس گیم پس، از روز اول عرضه به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.