نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 خرداد 1402
ساعت 09:00

سونی در رویداد Gamescom 2023 شرکت نخواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با در نظر گرفتن پایان محدودیت‌های حضور فیزیکی در دوره شیوع ویروس کرونا، در اوایل سال 2023 رسما تایید شد که رویداد بزرگ Gamescom 2023 قرار است در تابستان و در شهر کلن آلمان برگزار شود. درحال حاضر البته همین حالا هم در میانه دوره‌ای شلوغ و پرخبر در دنیای بازی‌های ویدیویی قرار داریم و رویدادهایی نظیر Summer Game Fest 2023 و کمی جلوتر رویداد PlayStation Showcase سونی برگزار شدند. پس از این نیز رویدادهای دیجیتالی و آنلاین دیگر نظیر Ubisoft Forward و Xbox Games Showcase نیز در پیش هستند.

با توجه به یک گزارش جدید، سونی به صورت رسمی تایید کرده که قصد شرکت در رویداد تجاری و گیمینگی Gamescom 2023 را ندارد. لازم به ذکر است که سونی در سال گذشته نیز تصمیم به عدم مشارکت در این برنامه سالانه گرفت و با توجه به رویکرد چندسال اخیر شرکت، اتخاذ این تصمیم چندان هم شگفت‌آور نیست. باید توجه داشت که سونی چند سالی هست که حضور در مراسم‌های فیزیکی و پرخرج نظیر E3 یا گیمزکام را لغو می‌کند و برنامه‌های تبلیغاتی و خبری خود را از طریق رویدادهای آنلاین و لایواستریم نظیر State of Play یا PlayStation Showcase به اشتراک می‌گذارد. همان‌طور که اشاره شد، این شرکت اخیرا رویداد PlayStation Showcase جدیدی را برگزار کرد و حضور محدودی هم در افتتاحیه Summer Game Fest داشت.

تاکنون اطلاعات چندانی از فرم برگزاری و برنامه‌های امسال Gamescom منتشر نشده، ولی در اوایل سال شرکت نینتندو اعلام کرد که آمادگی حضور در مراسم را خواهد داشت. گفتنی است که رویداد فیزیکی Gamescom 2023 کار خود را با یک برنامه آنلاین یعنی Opening Night Live در روز 22 آگوست (31 مرداد) شروع می‌کند. پس از این، از روزهای 23 تا 27 آگوست (1 تا 5 شهریور) این رویداد بزرگ به صورت فیزیکی و با حضور طرفداران در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.