نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 خرداد 1402
ساعت 11:00

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو Insomniac Games در جریان رویداد گذشته PlayStation Showcase اقدام به پخش گیم‌پلی تریلر طولانی از بازی شدیدا موردانتظار Marvel’s Spider-Man 2 کردند. این تریلر البته بدون مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق بازی تمام شد و صرفا اشاره شد که با توجه به عرضه پاییز 2023، به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود. در همین ارتباط، Bryan Intihar کارگردان این بازی شب گذشته در رویداد Summer Game Fest 2023 حضور داشت و تایید کرد که طرفداران در روز 20 اکتبر (28 مهر) می‌توانند منتظر انتشار آن برای PS5 باشند.

Intihar در جریان این حضور صحبت‌های مختلفی انجام داد که در یکی از بخش‌های مهم، دو تصویر مفهومی و هنری از دو شخصیت ضدقهرمان یعنی Kraven the Hunter و Venom هم به اشتراک گذاشت. گفتنی است که هر دو این ضدقهرمان‌ها در تریلر قبلی نیز معرفی شده بودند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید.

marvels spider man 2 kraven the hunter concept artmarvels spider man 2 kraven the hunter concept art

با توجه به صحبت‌های کارگردان، در بازی ضدقهرمان‌های شناخته شده و بسیار بیشتری هم وجود خواهد داشت که البته هنوز فاش نشده‌اند و بازیکنان آن‌ها را در طول تجربه بازی خواهند دید. همان‌طور که اشاره شد، بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر) برای PS5 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.