نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 مهر 1402
ساعت 09:00

سرویس استریم عناوین PS5 با PS Plus Premium کار خود را شروع کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سونی طبق وعده قبلی ارائه سرویس تجربه استریم آنلاین برای بازی‌های PS5 را برای مشترکین PlayStation Plus Premium آغاز کرد. این سرویس کار خودش را ابتدا برای مشترکین در کشور ژاپن راه‌اندازی کرده که در ادامه مشترکین در اروپا از روز 23 اکتبر (1 آبان) و آمریکای شمالی نیز از روز 30 اکتبر (8 آبان) می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

طبق اعلام سونی، این سرویس به بازیکنان و مشترکین سرویس PS Plus Premium اجازه می‌دهد تا عناوین PS5 موجود در کاتالوگ آن را به صورت استریم آنلاین نیز تجربه کنند. در این زمینه البته شرکت گفته که عناوین که امکان تجربه استریمی را دارند به صورت مشخص به پشتیبانی از قابلیت استریم اشاره می‌کنند. گفتنی است که این قابلیت صرفا محدود به مشترکین در کنسول PS5 است و شامل کاربران این اشتراک در PS4 یا PC نمی‌شود. همچنین بازی‌های فیزیکی و یا عناوین PlayStation VR2 نیز از این سرویس بیرون خواهند بود. به علاوه سونی تایید کرده که Remote Play در این سرویس پشتیبانی نمی‌شود. به گفته سونی بازی‌های PS5 که امکان تجربه استریمی را دارند، کاربر می‌تواند آن‌ها را در یکی از حالت‌های 4K، 1440p، 1080p و 720p با نرخ فریم 60 و همچنین پشتیبانی از SDR و HDR تجربه کند.

سونی در ادامه به این نکته اشاره کرده که گرچه لیست بازی‌های لانچ این سرویس محدود است، ولی برنامه این شرکت اضافه کردن صدها بازی دیگر PS5 و به مرور زمان است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.