نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 19:34

تتسویا نومورا به امکان بازسازی عناوین جانبی Final Fantasy VII اشاره کرد

0 از 5

احتمال بازسازی اسپین‌آف‌های نسخه‌ی هفتم Final Fantasy وجود دارد

به دلیل محبوبیت بالای Final Fantasy VII، این عنوان چندین بازی و انیمیشن جانبی دریافت کرد که دنیای بازی را گسترش داده و شخصیت‌های کمتر دیده‌ شده‌ی آن را شخصیت‌پردازی کردند.

موفق‌ترین و محبوب‌ترین این عناوین، Crisis Core: Final Fantasy VII است که در سال 2008 به طور انحصاری برای PSP عرضه شد و ماجراهای قبل از حوادث بازی اصلی نمایش می‌دهد. به گفته‌ی آقای تتسویا نومورا، امکان دارد برنامه‌ای برای این عناوین جانبی که کنار هم Compilation of Final Fantasy VII را تشکیل می‌دهند وجود داشته باشد.

طی مراسم ویژه‌ی عرضه‌ی The World Ends With You Final Remix برای نینتندو سوئیچ، یکی از طرفداران علاقه‌ی خود به تجربه‌ی Crisis Core را به اطلاع آقای نومورا رساند و او نیز در جواب اعلام کرد که فعلاً در حال توسعه‌ی Kingdom Hearts III است و پس از پایان ساخت این بازی، به پروژه‌ی بازسازی Final Fantasy VII بازخواهد گشت. ظاهراً او با Yoshinori Kitase، تهیه‌کننده‌ی بازسازی نسخه‌ی هفتم درباره‌ی ایده‌هایی برای همراهی عرضه‌ی بازی صحبت کرده و به عناوین جانبی نیز اشاره کرده است.

توضیحات آقای نومورا خیلی واضح نیستند، اما ظاهراً قرار است در آینده برخی از وقایع اسپین‌آف‌های Final Fantasy VII را به شکل امروزی و بازسازی شده تجربه کنیم؛ اگر بعضی از آن‌ها در بازی نهایی گنجانده شدند تعجب نکنید!

بازسازی Final Fantasy VII سال‌هاست که در حال توسعه است و هیچ تاریخ عرضه‌ای ندارد؛ برای دنبال کردن اخبار این پروژه همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.