نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 آذر 1399
ساعت 09:00

فرایند ساخت Overwatch 2 هنوز به زمان بیشتری احتیاج دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کاپلان نائب رئیس Blizzard اخیرا درباره روند پیشرفت و مراحل ساخت بازی Overwatch 2 اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرده است.

شرکت بلیزارد مدتی پیش به صورت رسمی تایید کرده بود که یک دنباله بزرگ برای بازی شدیدا محبوب Overwatch در دست ساخت است. در این رابطه البته شرکت در همان زمان اعتراف کرده بود که مدت زمان زیادی تا عرضه Overwatch 2 باقی مانده و این هم فقط از نظر مراحل ساخت بازی جدید نیست، و شرکت با توجه به ادامه استقبال بازیکنان از بازی فعلی Overwatch و جامعه بازیکنان انبوه آن عجله چندانی برای عرضه نسخه دوم ندارد. پیرامون این بازی جدید، جف کاپلان از بلیزارد اخیرا گفته که طرفداران در اوایل سال 2021 خبرهای بزرگی درباره Overwatch 2 خواهند شنید، هرچند مجددا باید گفته شود که ساخت این بازی هنوز به زمان بیشتری احتیاج دارد.

بی صبرانه منتظر رسیدن روزی هستم که بتوانم از Overwatch 2 اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارم، و همچنین نمایش‌های بیشتری هم درباره بازی در پیش خواهند بود. می‌دانیم که سکوت ما خیلی طولانی شد، ولی باید بگویم که هنوز هم مدت زمان بیشتری احتیاج هست. من گرچه می‌خواهم انتظارات و توقعات را کنترل کنم ولی تیم ما به سختی مشغول کار روی این بازی هست. قصد ما این است که یک بازی بزرگ و باکیفیت ارائه کنیم و می‌خواهیم این یک بازی خوب هم برای طرفداران و هم به عنوان یک دنباله باشد.

در زمان تایید اولیه، Overwatch 2 به عنوان یک بازی درحال ساخت برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی معرفی شده بود. با توجه به اینکه این بازی هنوز با عرضه فاصله زیادی دارد، انتظار می‌رود که PS5 و Xbox Series X|S نیز به جمع پلتفرم‌های مقصد بازی اضافه شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.