نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 آذر 1399
ساعت 15:00

مایکروسافت نیز امکان بازپرداخت هزینه Cyberpunk 2077 را فراهم کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از سونی، مایکروسافت نیز در اطلاعیه‌ای به خریداران Cyberpunk 2077 در ایکس‌باکس وان امکان بازپرداخت کامل هزینه را داده است.

به دنبال مشکلات گسترده نسخه‌های کنسولی Cyberpunk 2077 و اعتراضات گسترده طرفداران، روز گذشته بود که پلی‌استیشن از حذف شدن موقت این بازی از فروشگاه PSN و فراهم کردن شرایط بازپرداخت هزینه خرید خبر داد. در این رابطه، مایکروسافت هم حالا اعلام کرده که قوانین مربوط به بازپرداخت و مرجوعی بازی‌ها را گسترش داده و خریداران نسخه دیجیتالی این عنوان در ایکس‌باکس وان، واجد شرایط برای مرجوعی و دریافت کامل هزینه خرید بازی هستند. مایکروسافت در اطلاعیه خود چنین گفته است:

درحالی که ما مطلع هستیم سازندگان بازی در CD PROJEKT RED تلاش‌های گسترده‌ای را در شرایطی واقعا چالش‌برانگیز برای انتشار Cyberpunk 2077 داشتند، ما درباره این موضوع نیز آگاه هستیم که برخی از بازیکنان از تجربه فعلی که این بازی در کنسول‌های قدیمی‌تر ارائه می‌کند ناراضی هستند. ما تا این تاریخ هزینه کامل خرید را به اکثر بازیکنانی که درخواست مرجوعی ثبت کرده بودند بازپرداخت کردیم.

با توجه به این اطلاعیه، مایکروسافت برخلاف سونی صحبتی درباره حذف کردن صفحه خرید بازی از فروشگاه خود نکرده، که این موضوع هم هماهنگ با اطلاعیه قبلی CD Projekt است که اعلام کرده بودند صحبتی برای حذف بازی از فروشگاه ایکس‌باکس نداشتند. گفتنی است که Cyberpunk 2077 حدود 10 روز پیش برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، گوگل استیدیا و تعدادی دیگر از پلتفرم‌های استریمی منتشر شد. این بازی که ابتدا قرار بود در اوایل سال 2020 منتشر شود، خیلی زود با اعلام تاخیر مواجه شد و شرایط شیوع ویروس کرونا و کار از راه دور سازندگان، باعث چند تاخیر دیگر نیز شد. علیرغم طی کردن پروسه ساخت بسیار طولانی، این بازی درنهایت با مشکلات متعدد فنی در نسخه‌های کنسولی منتشر شد و حواشی پیرامون این موضوع همچنان ادامه پیدا کرده است. CD PROJEKT در این رابطه وعده داده که آپدیت‌های بزرگ و کوچک که تا دو ماه دیگر به تدریج عرضه می‌شوند، این مشکلات را در کنسول‌ها برطرف می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.