نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 بهمن 1398
ساعت 20:00

پخش استریم بازی‌های ESports اکتیویژن به انحصار یوتیوب در آمد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به قرار داد جدید اکتیویژن بلیزارد با گوگل، پخش استریمی لیگ‌های Call of Duty و Overwatch در انحصار یوتیوب قرار گرفت.

شرکت Activision Blizzard اخیرا یک قرارداد جدید با گوگل را نهایی کرده تا از این پس پخش استریمی رویدادهای Esports بازی‌های این کمپانی، تنها از طریق پلتفرم YouTube Gaming انجام شود. این قرارداد که به صورت «چند ساله» ذکر شده، شامل برگزاری همه رویدادهای Esport اکتیویژن بلیزارد از جمله رویدادهای مستقل یا لیگ‌های Esport می‌شود. تا پیش از این، این رویدادها از طریق چند پلتفرم مختلف پخش استریمی برای کاربران و دنبال‌کنندگان در دسترس قرار داشت و قرار است همزمان با شروع Call of Duty League، پخش استریمی همه رویدادهای Esport برای بازی‌های Overwatch، Call of Duty و Hearthstone، تا چند سال آینده منحصرا از طریق یوتیوب صورت می‌گیرد.

Pete Vlastelica مدیر رویدادهای ای‌اسپورت شرکت Activision Blizzard در این زمینه گفت:

امسال با توجه به افتتاحیه لیگ Call of Duty و همچنین رویدادهای جدید این فصل لیگ Overwatch، سال بسیار هیجان‌انگیزی برای Activision Blizzard Esports و طرفداران در سرتاسر جهان است. ماموریت ما این است که رویدادهای سرگرمی رقابتی را با حداکثر کیفیت برای طرفداران جهانی خود ارائه کنیم. این شامل پخش زنده رویدادها یا پخش به صورت درخواستی می‌شود.

لازم به ذکر است که لیگ اورواچ و همچنین لیگ کال آو دیوتی، از جمله عظیم‌ترین رویدادهای Esport جهان هستند که ویدیوهای آن‌ها حالا به شکل انحصاری از طریق یوتیوب پخش خواهند شد.

Ryan Wyatt رئیس گروه YouTube Gaming در یوتیوب هم در این زمینه اظهارنظر کرده است:

هر دو رویدادهای Overwatch League و Call of Duty League به عنوان اصلی‌ترین نمونه‌های موفق جهانی در زمینه تولید محتواهای Esports هستند. من واقعا از این موضوع که اکتیویژن بلیزارد پلتفرم یوتیوب را برای پخش انحصاری زنده و استریمی لیگ‌های خود انتخاب کرده هیجان‌زده هستم.

لازم به ذکر است که از این پس دسترسی به پخش زنده این لیگ‌ها، تنها از طریق مراجعه به کانال رسمی هر کدام از لیگ‌ها در یوتیوب ممکن می‌باشد. این شامل پخش زنده رویدادهای جاری و همچنین دسترسی به آرشیوهای موجود برای این رویدادها نیز می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.