نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 16:30

از بسته گسترش‌دهنده جدید بازی Hearthstone رونمایی شد

0 از 5

بسته گسترش دهنده جدید بازی Hearthstone با نام Rastakhan's Rumble تعداد ۱۳۵ کارت را به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertaiment) در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon 2018)‌ از جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی Hearthstone به نام Rastakhan's Rumble رونمایی کرد که قرار است در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. بسته Rastakhan’s Rumble که بر روی پادشاه Rastakhan و قبلیه‌اش یعنی Zandalari Trolls متمرکز است، یک زمین جدید در کنار قهرمان، کیورد، Card Type‌ها  و ۱۳۵ کارت کاملا جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

کارت کیورد جدید به نام Overkill دست بالاتر را در اختیار شما می‌گذارد، به خصوص در کارت‌هایی که آسیب بیشتری وارد می‌کنند. وقتی کارتی دارای Overkill است؛ بدین معنی است که اگر شما آسیب بیشتری از میزان سلامتی‌ای که هدف مقابل داراست، وارد کنید، یک حرکت پاداش برای شما اتفاق میافتد. به طور مثال، کارت جدید Sul’thraze می‌خواند «Overkill: You may attack again»؛ این بدین معنی است که اگر آسیب بیشتری از مقدار سلامتی‌ای که هدف دارد، وارد کنید، شما دوباره می‌توانید حمله کنید.  در این میان، مینیون‌های Spirit جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آسیب جدی‌تری به طرف مقابل وارد کنند. Spirit‌ها از مینیون‌های 0/3 بهمراه برخی حرکت‌های بسیار تاثیرگذار هستند که ممکن است با توجه به دست شما، عالی عمل کنند. هر کدام از این‌ها دارای Stealth برای یک دور نیز هستند. برای مثال، Spirit جدید کارت Shark می‌خواند «Stealth for 1 turn. Your minions’ Battlecries and Combos trigger twice»؛ بنابراین اگر دست شما به کمبو‌ها و Battlecries وابسته است، این کارت می‌تواند تاثیر این حرکات را به طرز جدی‌تری افزایش دهد.  همانند دیگر بسته‌های گسترش دهنده بازی Hearthstone، بسته Rastakhan's Rumble نیز شامل تجربه‌ای از بخش تک نفره به نام Rumble Run است. اطلاعات بیشتر درباره این حالت طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

 با پیش‌خرید جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی Hearthstone با قیمت ۵۰ دلار، شما ۵۰ کارت Rastakhan’s Rumble در کنار کارت Ready to Rumble و یک قهرمان Shaman یعنی King Rastakhan را دریافت خواهید کرد. برای کسانی که به دنبال پرداخت همچین مبلغی نیستند، باندل Challenger’s پیشنهاد می‌شود که دارای ۱۷ کارت پک جدید و سه کارت بک جدید با قیمت ۲۰ دلار است. در انتها شما می‌توانید تریلر معرفی گسترش دهنده Rastakhan's Rumble را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.