نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 خرداد 1402
ساعت 11:00

Counter-Strike 2 به بازیکنان اجازه پس دادن برخی آیتم ها را می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Valve به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی به شدت موردانتظار Counter-Strike 2 به عنوان دنباله بازی Counter-Strike: Global Offensive را پرده‌برداری کرده است. این اطلاعات که در قالب تعدادی پست توییتری در صفحه رسمی بازی منتشر شده، به ویژگی‌های خاصی اشاره می‌کند که از جهات زیادی به نظر الهام گرفته از ایده بازی Valorant به نظر می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که برای کانتر استرایک 2 تایید شده، پیرامون این است که به بازیکنان اجازه داده خواهد تا آیتم‌هایی که به صورت ناخواسته یا تصادفی خریداری کردند را بازپس بدهند و به این ترتیب وجه پرداختی را پس بگیرند. پس از این، بازیکن خواهد توانست از پول دریافت شده برای هزینه روی آیتمی که واقعا قصد تهیه آن را دارد استفاده کند. دومین ویژگی که معرفی شد، وجود یک سیستم loadout جدید است که به بازیکن امکان برداشتن 15 اسلحه از 3 شاخه متفاوت و حمل و استفاده آن‌ها در طول مبارزات را می‌دهد. گفته شده که این loadout ها به صورت جداگانه هم برای CT و هم T برای قابل ساخت هستند.

پیرامون بازی Counter-Strike 2 که مدتی پیش رسما توسط ولو تایید شد، گزارش‌های اولیه از رشد چشمگیر تعداد بازیکنان Counter-Strike: Global Offensive خبر می‌دادند که باعث شد تا رکورد تعداد بازیکنان همزمان بازی در استیم به بیش از 1٫5 میلیون برسد. به عنوان مقایسه، این بازی در رکورد قبلی خود و با توجه به محدودیت‌های دوره کرونا در سال 2020 موفق شد 1٫3 میلیون بازیکن همزمان در استیم ثبت کند.

Counter-Strike 2 در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی ندارد و صرفا برای تابستان امسال تایید شده است. همچنین تاکنون فقط عرضه PC بازی تایید شده و اشاره‌ای به عرضه کنسولی آن نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.