نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 خرداد 1402
ساعت 09:00

سازندگان Final Fantasy 16 فعلا برنامه ساخت DLC ندارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Final Fantasy 16 احتمالا بزرگ‌ترین عرضه کمپانی اسکوئرانیکس طی چند سال گذشته است. نکته جالب پیرامون این بازی، حضور Hiroshi Takai به عنوان کارگردان و Naoki Yoshida به عنوان تهیه‌کننده است که سابقه زیادی در ارائه بازی‌ها با پشتیبانی پس از عرضه و ساخت محتواهای الحاقی برای آن‌ها دارند. در همین ارتباط، Yoshida اخیرا در مصاحبه‌ای پاسخ داده که فعلا برای Final Fantasy 16 چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

Final Fantasy 16 به عنوان یک تجربه کامل خواهد بود. ما برای آن از بازیکنانمان می‌خواهیم که هزینه کامل یک بازی را پرداخت کنند و به همین خاطر نیز قصدمان این بوده که ارزش تجربه و وقتی که صرف می‌کنند معادل هزینه‌شان باشد. ما می‌خواهیم بازیکنان حتی بیش از ارزش هزینه‌ای که کردند از تجربه این بازی لذت ببرند. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا طرفداران به حضور در Valisthea علاقه نشان می‌دهند، یا اینکه داستانی که با شخصیت Clive تجربه خواهند کرد مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر. به این ترتیب ما گرچه همیشه ساخت و عرضه محتوای الحاقی و DLC، یا حتی عناوین فرعی و ... را مدنظر قرار می‌دهیم، ولی اول باید ببینیم که Valisthea و Clive چه بازخوردی بین طرفداران پیدا می‌کنند، و اینکه آن‌ها نسبت به ایده ارائه محتواهای بیشتر در این موارد چگونه استقبال خواهند کرد.

Takai همچنین درباره احتمال ساخت فیلم CG مشابه پیش‌درآمد Final Fantasy 15 نیز گفت که چنین ایده‌ای نیز درحال حاضر مطرح نیست، و در مجموع بهتر است که Final Fantasy 16 را به عنوان یک تجربه داستانی کامل در نظر بگیریم. بازی Final Fantasy 16 در روز 22 ژوئن (1 تیر) به صورت انحصاری کنسولی PS5 عرضه خواهد شد. اسکوئرانیکس اخیرا تایید کرده که حدود دو هفته پیش از انتشار، دمو قابل بازی و رایگان آن نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت که می‌تواند شامل چند ساعت گیم‌پلی به همراه قابلیت انتقال پیشرفت‌ها به بازی نهایی نیز باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.