نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 خرداد 1402
ساعت 09:00

در Summer Game Fest گیم پلی بیشتری Alan Wake 2 از پخش می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Remedy Entertainment اخیرا در جریان رویداد PlayStation Showcase تریلر جدیدی از بازی Alan Wake 2 را به اشتراک گذاشت که در طی آن، سکانس‌های کوتاهی از گیم‌پلی نیز به نمایش گذاشته شد. با توجه به تایید تازه، طرفداران این عنوان می‌توانند در رویداد آینده Summer Game Fest شاهد نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی باشند. این موضوع که توسط جف کیلی مجری و تهیه‌کننده این رویداد موردانتظار و بزرگ تایید شده، او همچنین از حضور سم لیک به عنوان کارگردان خلاق بازی روی صحنه نیز خبر داده و به این ترتیب او شخصا جزئیات بیشتری از بازی را رونمایی خواهد کرد.

با توجه به تریلر اخیر که در پلی‌استیشن شوکیس منتشر شد، بازی بعدی آلن ویک با حضور دو شخصیت قابل بازی روایت خواهد شد و غیر از خود آلن ویک، کاراکتر جدیدی به نام Saga Anderson نیز به عنوان شخصیت قابل کنترل معرفی شد. در ارتباط با Summer Game Fest 2023 که طبق اعلام قبلی قرار است در روز 8 ژوئن (18 خرداد) به مدت حدود دو ساعت و با مشارکت بیش از 40 استودیو و شرکت فعال در صنعت بازی برگزار شود، تاکنون حضور عناوینی نظیر Mortal Kombat 1 و Lies of P نیز تایید شده بود.

پیرامون Alan Wake 2 نیز این عنوان تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد خود را مشخص کرده، که بر این اساس بازی در 17 اکتبر (25 مهر) تحت پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.