نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 خرداد 1402
ساعت 11:00

کونامی MGS Delta: Snake Eater را با مشارکت Virtuos می سازد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی پس از چند سال از جدی‌تر شدن شایعات درباره ساخت نسخه ریمیک/بازسازی از بازی Metal Gear Solid 3، سرانجام در رویداد اخیر PlayStation Showcase رسما این بازی را معرفی کرد. تیزر معرفی این بازی البته بدون سکانس‌های گیم‌پلی و صرفا با یک نمایش سینماتیک و CG انجام شد، ولی تاییدیه بعدی و انتشار برخی تصاویر رسما از ماهیت بازی به عنوان یک بازسازی یا ریمیک تمام عیار پرده‌برداری کرد. در این زمینه، کونامی البته وعده داده که این بازسازی قرار است با وفاداری کامل به بازی اورجینال عرضه شود و حتی در ادامه تایید شد که از گروه صداپیشگان اورجینال برای ساخت ریمیک استفاده شده است.

این شرکت ژاپنی در ادامه شفاف‌سازی‌ها از رونمایی کوتاه و مرموز از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater البته به موارد دیگری نیز اشاره کرده و به دلیل استفاده از دلتا (Δ) در نام‌گذاری بازی نیز پرداخته است. به گفته این شرکت، همان طور که دلتا به معنای «تغییر» و «تحول» بدون شکسته شدن ساختار است، این بازی نیز از همین فرمول استفاده می‌کند و دلیل استفاده از دلتا در نام‌گذاری به جای عدد 3 نیز چنین عنوان شده است. پس از این، شرکت حالا درباره فرایند ساخت بازی نیز توضیحات جدیدی داده و گفته که بازی با مشارکت کونامی و همچنین استودیو سنگاپوری Virtuos ساخته می‌شود.

کونامی البته سطح و میزان مشارکت Virtuos در ساخت این پروژه را مشخص نکرده، ولی این استودیو نیز همکاری با کونامی را تایید کرده است. گفتنی است که در شایعات مرتبط با ساخته شدن این بازسازی و پیش از رونمایی رسمی، به درگیر بودن این استودیو سنگاپوری در فرایند ساخت بازی نیز اشاره شده بود. به هر ترتیب تاریخ عرضه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز مشخص نشده، ولی PS5 ،Xbox Series X/S و PC به عنوان مقصد انتشار این بازی تایید شده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.