نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 خرداد 1402
ساعت 11:00

سونی از تعدادی اکسسوری جدید برای پلی استیشن رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در جریان رویداد اخیر PlayStation Showcase نمایش‌های متعددی را از بازی‌های آینده PS5 و PS VR2 پخش کرد. در این بین، این شرکت اقدام به رونمایی از دو سخت‌افزار جدید نیز کرد که به عنوان Accessory برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن قابل استفاده خواهند بود. شما در ادامه تریلر رونمایی این محصولات را مشاهده می‌کنید.

در اینجا اولین سخت‌افزار جدید که قبلا هم شایعه عرضه آن وجود داشت، رونمایی از Project Q است. این پروژه که فعلا نام رسمی خود را مشخص نکرده، یک وسیله جانبی از نوع استریم بازی است که با قابلیت Remote Play و از طریق WiFi امکان تجربه بازی‌های PS5 را روی یک نمایشگر 8 اینچی و HD می‌دهد. این وسیله مجهز به تمامی ویژگی‌های کنترلر DualSense نیز هست و به این ترتیب تجربه کاملی را از قابلیت Remote Play عناوین PS5 در یک دستگاه قابل حمل می‌دهد.  دومین سخت‌افزار رونمایی شده، bluetooth earbud جدید پلی‌استیشن است که گفته شده با PS5 و همچنین پی‌سی سازگاری دارد و وعده اجرا و پخش باکیفیت بالا و بدون قطعی صداها را می‌دهد.

در ارتباط با زمان عرضه و ویژگی‌های تکمیلی این محصولات اطلاعات بیشتری منتشر نشده و به این ترتیب در طول ماه‌های آینده، باید منتظر انتشار این اطلاعات از جانب سونی باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.