نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 آذر 1399
ساعت 15:00

نیل دراکمن حالا به عنوان مدیر استودیو ناتی داگ ارتقا پیدا کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تحولات جدید مدیریتی استودیو ناتی داگ، حالا نیل دراکمن به عنوان یکی از دو مدیر استودیو به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

ناتی داگ در آخرین روزهای سال 2020، خبرهایی را پیرامون تغییر و تحولات مدیریتی خود منتشر کرده است. مدیریت این تیم که در حال حاضر توسط ایوان ولز انجام می‌شود، از این پس به صورت مشترک با نیل دراکمن خواهد بود. دراکمن که از خالقان سری The Last of Us و یکی از کارگردانان بازی Uncharted 4 است، در طول چند سال اخیر به عنوان نائب رئیس این استودیو نیز فعال بود و با توجه به ارتقا مقام اخیر، حالا به عنوان مدیر استودیو در کنار ایوان ولز فعالیت خواهد کرد. گفتنی است که دراکمن حالا سابقه هفده سال فعالیت را در این استودیو محبوب در اختیار دارد و باید دید که حضور او در پست مدیریتی، آیا می‌تواند در فعالیت‌های مربوط به ساخت بازی اثرگذار باشد یا خیر.

از دیگر تحولات مدیریتی ناتی داگ، انتصاب مدیر عملیاتی استودیو یعنی Alison Mori و همچنین مدیر ارشد برنامه‌نویسی استودیو یعنی Christian Gyrling به عنوان نائب رئیسان جدید ناتی داگ است.

پیرامون پروژه بعدی استودیو، ناتی داگ البته هنوز چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود که این تیم درحال حاضر مشغول کار روی بخش چندنفره The Last of Us Part 2 باشد، که از قبل وعده عرضه آن داده شده بود. در هر صورت باید دید که پس از The Last of Us Part 2، پروژه بزرگ بعدی این استودیو در چه زمانی اعلام می‌شود؛ تاکنون گزارش‌های مختلفی از ساخت بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part 3، بازگشت به سری Uncharted یا حتی کار روی IP جدید مطرح بودند، و باید دید که این پروژه درنهایت کدام خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.