نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 آذر 1399
ساعت 09:00

اشاره بازیگر Master Chief به عرضه Halo Infinite در بهار 2021

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته صداپیشه و بازیگر کاراکتر مستر چیف، بازی Halo Infinite برای عرضه در بهار 2021 آماده انتشار می‌شود.

طرفداران سری بازی‌های محبوب هیلو، مدت‌ها در انتظار عرضه یک نسخه جذاب دیگر از این مجموعه بودند و Halo Infinite به عنوان یک بازی روز لانچ Xbox Series X/S، همه نشانه‌ها برای امیدواری طرفداران را در خود داشت. با این حال از زمان اولین نمایش‌های رسمی از گیم‌پلی بازی، این امیدواری‌ها کم‌تر شد و درنهایت نیز 343 تصمیم به تاخیر زدن بازی به موعدی نامشخص در سال 2021 گرفت. درحالی که کنسول‌های Xbox Series X/S حالا تقریبا یک ماه هست که عرضه شدند و همچنان خبری درباره تاریخ عرضه Halo Infinite به صورت رسمی در دسترس قرار نگرفته، حالا بازیگر شخصیت Master Chief از احتمال انتشار بازی در بهار پیش رو خبر داده است.

بروس توماس بازیگر شخصیت Master Chief، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تا جایی که مطلع است، بازی Halo Infinite برای عرضه در بهار 2021 آماده عرضه می‌شود، و استودیو اگر مراحل ساخت بازی را تکمیل کند این عنوان می‌تواند در بهار پیش رو عرضه شود. گفتنی است که مدتی پیش نیز یک گزارش غیررسمی به تکمیل تقریبی فرایند ساخت این بازی اشاره داشت، و اینکه 343 Industries درحال حاضر مشغول پولیش‌ها و کارهای نهایی روی این بازی است.

علیرغم این صحبت‌ها، هنوز نمی‌توان به صورت قطعی از تاریخ عرضه بهار 2021 خبر داد و به این ترتیب باید منتظر گزارش رسمی از جانب سازندگان بود. احتمال می‌رود که در ماه جاری میلادی، از جمله رویداد Game Awards خبرهای تکمیلی رسمی از این بازی نیز به اشتراک گذاشته شود. به هر ترتیب هر زمان که Halo Infinite عرضه شود، این بازی برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.