نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 21 دی 1402 - 20:45
0 از 5

ظاهراً قسمت بعدی Halo با آنریل انجین ۵ در حال توسعه است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شواهد اخیر به احتمال در دست ساخت بودن بازی بعدی Halo با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) اشاره می‌کنند.

بازی Halo Infinite طی ماه‌های اخیر و با چند آپدیت جدیدی که برای آن منتشر شده است، توانسته تا حد زیادی واکنش مثبت مخاطبان و علاقه‌مندان را به‌دست آورد. شکی نیست که پشتیبانی از این بازی در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) ادامه خواهد یافت و شاهد منتشر شدن آپدیت‌ها و محتواهای بیشتری برای این شوتر اول‌شخص خواهیم بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این استودیو همزمان بر روی قسمت بعدی سری هیلو نیز کار می‌کند.

یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit) به‌تازگی تغییراتی در پروفایل‌های لینکدین یکی از اعضای فعلی ۳۴۳ اینداستریز و یکی از اعضای قبلی این استودیو مشاهده کرده که خبر از در دست ساخت قرار داشتن بازی جدیدی از Halo می‌دهند. پروفایل جاستین دینگز (Justin Dinges)، که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را در ماه مارس سال گذشته‌ی میلادی ترک کرده بود، به فعالیت او به‌عنوان کارگردان هنری پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ای از سری Halo اشاره می‌کند. با توجه به پروفایل این بازی‌ساز می‌توان برداشت کرد که وی از ماه آوریال سال ۲۰۲۲ تا مارس سال ۲۰۲۳ بخشی از تیم توسعه‌ی این بازی معرفی‌نشده بوده است.

علاوه‌بر این، پروفایل لینکدین ایان اسلاتز (Ian Slutz) نشان می‌دهد که این طراح ارشد در حال حاضر مشغول ساخت سیستم‌ها و موارد جدیدی در آنریل انجین ۵ است. خبرگزاری بلومبرگ نیز در اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کرده بود که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در جریان تعدیل نیروهایی که در آن زمان جریان داشت، با موتور بازی‌سازی Slipspace Engine خود وداع گفته و از این پس از آنریل انجین ۵ برای ساخت بازی‌های بعدی‌اش بهره خواهد گرفت.

در کنار مشاهدات جدید، قبلاً شایعه شده بود که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز مشغول توسعه‌ی یک عنوان معرفی‌نشده‌ی دیگر از سری Halo است که ربطی به بازی Halo Infinite ندارد. آگهی‌های شغلی‌ چند سال اخیر این استودیو نیز به چنین پروژه‌ای اشاره داشته‌اند و باید صبر کرد و دید که آیا به‌زودی شاهد رونمایی از بازی جدیدی از این سری خواهیم بود یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.