نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 بهمن 1401
ساعت 14:00

343 Industries به توسعه سری بازی Halo ادامه خواهد داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار خبر ترخیص ده‌هزار کارمند توسط مایکروسافت، یکی از تیم‌هایی که مشخص شد مشمول این برنامه شده استودیو 343 Industries بود که منحصرا در ایکس‌باکس، به ساخت و توسعه مجموعه بازی‌های محبوب Halo می‌پردازد. در این رابطه، برخی گزارش‌های غیررسمی اولیه وضعیت این تیم را بسیار بدتر عنوان کردند تا جایی که تعداد کثیری از کارمندان آن اخراج یا به پست‌های دیگر منتقل شدند. شایعات ادامه می‌دادند که همه این عوامل باعث شده تا سری Halo از این استودیو گرفته شده، و برای عناوین آینده برنامه استخدام تیم‌های بیرونی وجود دارد.

در این رابطه، استودیو 343 Industries اخیرا به صورت رسمی اعلام کرده که این گزارش‌ها صحت ندارند و این تیم همچنان به توسعه سری بازی‌های هیلو ادامه خواهد داد. این گزارش که توسط حساب رسمی سری در توییتر منتشر شده، فاش می‌کند که 343 Industries به ساخت بازی‌ها و محتواهای Halo هم در حالت تک نفره و هم در حالت چندنفره ادامه خواهد داد.

براساس گزارش‌های قبلی، Halo Infinite که توسط تیم 343 Industries توسعه داده می‌شود قرار است در طول ماه‌های آینده محتواهای جدیدی دریافت کند. همچنین تایید شده بود که استودیو خارجی Certain Affinity نیز مشغول همکاری با این تیم برای ساخت یک محتوای قابل بازی جدید برای این عنوان است. گفتنی است که پیرامون خبر ترخیص ده‌هزار کارمند توسط مایکروسافت، یکی از مدیران ارشد سابق این استودیو یعنی Patrick Wren در اظهارنظری جداگانه، از این تصمیم انتقاد کرد و گفته بود که مشکل اصلی به بی‌کفایتی سران ارشد کمپانی برمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.