نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 بهمن 1401
ساعت 11:00

پیش فروش Skull and Bones در فروشگاه پلی استیشن متوقف شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت مدتی پیش تایید کرد که بازی پرحاشیه Skull and Bones قرار است یک بار دیگر مشمول تاخیر در عرضه در موعد انتشار قبلی باشد. این بازی چندنفره آنلاین و دزدی دریایی، مدت‌هاست که درگیر حواشی حین ساخت بوده و بعد از چند مرتبه تاخیر، در حالی که قرار بود در مارس 2023 عرضه شود حالا مشخص نیست که در چه زمانی منتشر می‌شود.

در همین ارتباط، به تازگی فاش شده که بازیکنانی که از طریق صفحه رسمی بازی در فروشگاه پلی‌استیشن اقدام به پیش خرید کرده بودند، حالا با اقدام سونی به شکل خودکار و اجباری مبلغ پرداختی را بازپس گرفته‌اند. همچنین گزارش شده که صفحه بازی به شکل کامل قابلیت پیش خرید را برداشته و همچنین صفحه قبلی که برای نسخه Deluxe Edition بازی بود هم از دسترس خارج شده است.

لازم به ذکر است که با توجه به انتشار خبر تاخیر عرضه بازی به موعد زمانی نامشخص، انتشار گزارش بازپس دادن هزینه خرید به پش خریدکنندگان اصلا موضوع عجیبی نیست. براساس آخرین گزارش‌ها، یوبی‌سافت همچنان مصمم به تکمیل و عرضه بازی است و تخمین زده شده که در طول 2024-2023 آن را منتشر خواهد کرد. Skull and Bones درحال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC در دست ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.