نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 خرداد 1402
ساعت 11:00

به گفته اسپنسر عدم حضور Halo در Xbox Showcase کم شدن اهمیت نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فرنچایز Halo بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سری است که مایکروسافت و ایکس‌باکس در صنعت بازی در اختیار دارند. این سری با توجه به همین محبوبیت، همیشه پای ثابت کمپین‌های تبلیغاتی ایکس‌باکس نیز بوده و به صورت سنتی جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران و مدیران مایکروسافت دارد. علیرغم این پیش‌زمینه، نکته جالبی که در رویداد اخیر Xbox Games Showcase با معرفی و نمایش‌های جدید از چندین بازی در صف عرضه شرکت برگزار شد، مربوط به عدم حضور Halo بود. در این زمینه گرچه گزارش شده که فعلا هیچ محتوای داستانی تک نفره‌ای توسط 343 Industries در دست ساخت نیست، ولی گزارش‌های جسته و گریخته زیادی درباره سری وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شایعه ساخت یک تجربه بتل رویال با مشارکت Certain Affinity است.

پیرامون اتفاق کم‌سابقه عدم حضور Halo در یک رویداد اختصاصی ایکس‌باکس، فیل اسپنسر اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که این عدم حضور به معنای کاهش سطح اهمیت سری برای مایکروسافت نیست و جدای از اینکه موارد چندانی از سری برای نمایش عمومی وجود نداشت، حالا ایکس‌باکس چیزهای بسیار زیادی برای نمایش در خارج از فرنچایز هیلو دراختیار دارد. او در این زمینه گفت:

من این عدم حضور را این طور نمی‌بینم که حالا به نوعی Halo از سطح اهمیت پایین‌تری برخوردار است. با این وجود ما حالا بیش از 20 استودیو بازی‌سازی داریم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، ما عموما برای نمایش و عرضه چهار بازی بزرگ یعنی Fable، Forza، Halo و Gears را داشتیم. حالا اما بازی‌های ما بسیار بیشتر است.

در رویداد اخیر Xbox Games Showcase عناوین مهم و بسیار موفقی به نمایش گذاشته شد که Fable، Avowed، Forza Motorsport، Senua’s Saga: Hellblade 2، Clockwork Revolution، South of Midnight، Microsoft Flight Simulator 2024، Towerborne و ... در این میان بودند، که عمدتا با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدند. در اینجا اما اصلی‌ترین و موردانتظارترین برنامه مربوط به بازی جهان‌باز گردش فضایی و نقش‌آفرینی Starfield اختصاص داشت که رویداد ویژه و مخصوصی هم برگزار کرد، که این برنامه‌ها نیز با استقبال گسترده‌ای مواجه شدند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.