نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 خرداد 1402
ساعت 09:00

در Assassin’s Creed انتخاب اهداف برعهده بازیکن خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین عناوین در صف عرضه شرکت یوبی‌سافت، بازی Assassin’s Creed Mirage است که در جریان رویداد اخیر Ubisoft Forward نیز شاهد دریافت گیم‌پلی تریلر جدیدی بود. نکته مهم در کمپین تبلیغاتی شرکت برای این بازی، اشاره به بازگشت به ریشه‌های سری است؛ موضوعی که به تمرکز بیشتر گیم‌پلی و عناصر محیطی از نوع درون شهری و همچنین روایت داستانی متمرکزتر ارتباط دارد، که هر دو این موارد در سه بازی قبلی سری رویکرد متفاوتی داشتند و باعث تفکیک جامعه طرفداری سری نیز شد. به این ترتیب بازگشت به ریشه‌ها، به نوعی وعده به طرفداران قدیمی‌تر است که یوبی‌سافت موفقیت عناوین قبل از AC: Origins را از یاد نبرده است.

به تازگی Sarah Beaulieu کارگردان داستانی بازی مصاحبه‌ای انجام داده و تایید کرده که متمرکزتر شدن بازی به فضاهای داخل شهری، به معنای کاهش آزادی عمل بازیکن نخواهد بود و آن‌ها برای مثال در انتخاب اهداف برای از بین بردن یا پاداش‌ها آزاد هستند. او در این رابطه گفت:

در بازی متغیری به نام Hidden Ones rank و رتبه در گروه وجود دارد که گرچه با از بین بردن هدف‌های قابل کشتن بالا می‌رود، ولی رتبه یا سطح بازیکن در اینکه کدام هدف را انتخاب کند عامل محدود کننده نیست. شما می‌توانید هدف‌ها برای کشتن را به هر ترتیبی که می‌خواهید انتخاب و از بین ببرید. پس از کشتن هر هدف، Basim برای گزارش باید نزد Rafiq برود که در اینجا نیز بدون محدودیت و با هر مرتبه گزارش، یک آیتم جدید می‌توان انتخاب کرد.

بازی Assassin's Creed Mirage در روز 12 اکتبر (20 مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.