نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 خرداد 1402
ساعت 09:00

عرضه Frostpunk 2 در نیمه اول سال 2024 خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم 11 bit studios مدتی پیش در جریان رویداد PC Gaming Show نمایش کوتاه و تازه‌ای از بازی Frostpunk 2 به اشتراک گذاشت که در طی آن، عرضه آن برای سال 2024 تایید شد. در این ارتباط اخیرا در جریان جلسه سرمایه‌گذاران شرکت فاش شده که این عرضه در نیمه اول سال 2024 خواهد بود. در ادامه همین گزارش همچنین تایید شد که اولین گیم‌پلی ویدیو کامل و رسمی بازی نیز در پاییز پیش رو منتشر خواهد شد.

گفتنی است که از نظر داستانی، وقایع بازی Frostpunk 2 سی سال پس از بازی اول دنبال می‌شود و حالا ساکنان شهر باید خود را برای یک زمستان بی‌پایان مهیا کنند و به همین ترتیب، اولویت‌های زندگی را تغییر دهند. با توجه به تایید اخیر درباره زمان رونمایی از گیم‌پلی، جالب توجه خواهد بود که مکانیک‌های گیم‌پلی این بازی شهر-سازی و بقا تا چه میزان پیشرفت داشته‌اند. تیزرهایی که تاکنون از این بازی به نمایش درآمده، به رقابت‌ها و درگیری بر سر منابع نظیر نفت اشاره داشتند. 11 bit studios در این باره قبلا گفته بود که بازی جدید در همه بخش‌ها از بازی اورجینال سبقت خواهد گرفت و درنهایت بازیکن و انتخاب‌های او سرنوشت شهر را تعیین خواهد کرد.

Frostpunk 2 درحال حاضر تاریخ عرضه دقیقی ندارد و با توجه به گزارش اخیر، در نیمه اول سال 2024 برای پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.