نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 خرداد 1402
ساعت 11:00

Ghostwire: Tokyo تاکنون توسط 5 میلیون بازیکن تجربه شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Tango Gameworks به تازگی اعلام کرده که تعداد بازیکنانی که تاکنون بازی Ghostwire: Tokyo را تجربه کردند از 5 میلیون نفر عبور کرده است. این آمار، نشان از افزایش یک میلیونی تعداد بازیکنان به نسبت آمار قبلی در دو ماه پیش دارد و به همین مناسبت، شرکت در یک پست توییتری از بازیکنان تشکر کرده است.

بازی Ghostwire: Tokyo اولین بار در سال 2022 و به صورت انحصاری کنسولی PS5 و همچنین PC منتشر شد. این انحصار البته به صورت زمان‌دار و یک ساله بود و خصوصا اندکی پس از خریداری Bethesda به عنوان شرکت مالک Tango Gameworks توسط مایکروسافت، زمزمه‌ها از عرضه نهایی بازی برای پلتفرم ایکس‌باکس نیز به وجود آمده بود. به هر ترتیب این بازی دو ماه پیش در آوریل به صورت رایگان برای مشترکین Game Pass در Xbox Series X/S و همزمان برای مشترکین PlayStation Plus Extra/Premium نیز در دسترس قرار گرفت. مشخص نیست که این بازی از نظر فروش چه عملکردی داشته و صرفا تعداد بازیکنان که آن را تجربه کردند مورد اشاره قرار گرفته است.

Ghostwire: Tokyo در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.