نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 17 دی 1402 - 15:40
0 از 5

شایعه: بازی Hi-Fi Rush به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً باید منتظر عرضه‌ی بازی Hi-Fi Rush برای کنسول نینتندو سوییچ طی هفته‌ها و ماه‌های آتی باشیم.

مایکروسافت با بازی‌هایی مانند Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps در گذشته نشان داده که گاهی اوقات تمایل به انتشار بازی‌های انحصاری کوچک‌تر خود برای پلتفرم نینتندو سوییچ دارد. شایعات اخیر نیز دقیقاً به عرضه‌ی بازی انحصاری دیگری از مایکروسافت برای این کنسول اشاره داشته‌اند.

گمانه‌زنی‌های زیادی در چند روز گذشته پیرامون انتشار یکی از عناوین انحصاری مایکروسافت برای سایر پلتفرم‌ها به گوش می‌رسید و بسیاری از کاربران بر این باور بودند که این عنوان انحصاری همان بازی Hi-Fi Rush از استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) است. در همین راستا، یکی از افشاگران صنعت بازی‌های ویدیویی نیز به‌تازگی ادعا کرده که این بازی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

کاربر «lolilolalo» در انجمن‌های ResetEra و در پاسخ به یکی از کاربرانی که درباره‌ی این گمانه‌زنی‌های اخیر صحبت کرده بود، به تأیید شایعات مربوط به بازی Hi-Fi Rush پرداخت و خبر داد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی اکشن ریتمیک در دست ساخت قرار دارد. این کاربر در گذشته بسیاری از رونمایی‌های ایکس باکس مانند اضافه شدن بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden و Persona 5 Royal به گیم‌پس را فاش کرده بود و همچنین قبل از معرفی رسمی سگا و مایکروسافت، درمورد واقعی بودن ریمیک پرسونا ۳ با نام «Persona 3 Reload» اطلاع‌رسانی کرده بود. حتی اینکه ریمیک پرسونا ۳ شامل محتوای نسخه‌ی Persona 3 FES نمی‌شود نیز توسط «lolilolalo» قبل از رونمایی فاش شد، پس احتمال مؤثق بودن گزارش جدید او نیز بسیار زیاد است.

بازی Hi-Fi Rush در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد و طبق گفته‌های مایکروسافت تا اواسط تابستان سال ۲۰۲۳ موفق به جذب بیش از ۳ میلیون بازیکن شده است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.