نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 18 دی 1402 - 13:30
0 از 5

شایعه: ریمیک بازی Metal Gear Solid برای PS5 در حال توسعه است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارشات اخیر به احتمال در دست ساخت بودن ریمیک بازی Metal Gear Solid به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 اشاره داشته‌اند.

سال ۲۰۲۴ قرار است برای طرفداران سری Metal Gear Solid، سال درخشانی باشد. از یک‌طرف، بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به‌عنوان ریمیک قسمت سوم سری برای عرضه در سال ۲۰۲۴ تأیید شده و از طرف دیگر، احتمال انتشار Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 و کامل شدن عرضه‌ی تمامی بازی‌های مهم سری بر روی پلتفرم‌های مدرن بسیار بالاست. اما به نظر می‌رسد که این سال حتی می‌تواند یک‌قدم فراتر هم برود و غافلگیری دیگری برای طرفداران این مجموعه در نظر داشته باشد. طبق شایعات جدید، ریمیک اولین Metal Gear Solid برای مدت زیادی در دست ساخت قرار داشته و در نهایت برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

منبع اصلی این شایعه، یک سایت اسپانیایی با نام «Area Jugones» است که به‌تازگی بسته‌ی الحاقی رایگان بازی God of War Ragnarok را قبل از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ (The Game Awards 2023) افشا کرده بود. از این رو، احتمال مؤثق بودن گزارش جدید این سایت نیز بالا محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را کاملاً نادیده گرفت.

طبق گفته‌های این سایت، ریمیک اولین قسمت سری Metal Gear Solid «برای چندین سال» در دست توسعه بوده و فقط و فقط برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این سایت اسپانیایی همچنین ادعا کرده که تمرکز اصلی کونامی بعد از انتشار بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، بر روی این ریمیک خواهد بود.

متأسفانه این گزارش جزئیات دیگری درباره‌ی پروژه‌ی بازسازی بازی Metal Gear Solid را به اشتراک نگذاشت و مشخص نیست که این بازی توسط کدام استودیو در حال توسعه است، در چه تاریخی رونمایی خواهد شد و در چه زمانی باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن باشیم. کونامی و سونی نیز هیچ اشاره‌ای به ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid نکرده‌اند و تا گزارشات بعدی و رونمایی کامل این ریمیک، باید برای تأیید رسمی و ارزیابی صحت این گمانه‌زنی‌ها صبر کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.